بنر دانش آموزان برتر نماز جماعت

بنر دانش آموزان برتر نماز جماعت مدرسه دخترانه

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید این طرح را به صورت بنر برای دانش آموزان نمونه و برتر نماز جماعت مدارس دخترانه و یا چاپ بنر برای دانش آموزان برتر نماز جماعت مدرسه دخترانه و ... استفاده نمایید.

طرح بنر دانش آموزان نمونه نماز جماعت مدارس دخترانه

به صورت لایه باز طراحی شده است که دارای قسمت های زیر میباشد : وکتور png طرح تابلو چوبی برای قرار دادن نام مدرسه ، وکتور png ریسه های رنگی و ریسه هایی به شکل پرچم ایران ، وکتور png برگ درختان ، وکتور png درخت ، تصویر png دختربچه در حال نماز خواندن (این قسمت لایه بسته میباشد) ، تصویر png دختربچه در حال نماز خواندن (این قسمت به صورت لایه بسته میباشد) ، وکتور png رنگین کمان ، وکتور png کیف مدرسه ، وکتور png کتاب درسی ، وکتور سبزه و گل ، وکتور png گل ، کادرهایی برای قرار دادن نام و تصویر دانش آموزان دختر برتر نماز جماعت در پایه های اول دوم سوم چهارم پنجم و ششم (که نام و تصویر به صورت پیش فرض وارد شده) ، و ... که همه قسمت های این بنر لایه باز دانش آموزان برتر و نمونه نماز جماعت را میتوانید ویرایش و سپس چاپ نمایید.

طرح بنر دانش آموزان برتر نماز جماعت مدارس دخترانه

در اندازه 300 در 150 سانتی متر طراحی شده ، که می توانید این اندازه بنر برای دانش آموزان برتر و نمونه نماز جماعت مدارس دخترانه را تغییر داده و به اندازه های دلخواه خود چاپ و استفاده نمایید. در تصاویر زیر میتوانید نمونه های لایه باز و کیفیت این طرح بنر داشن آموزان برتر نماز جماعت مدارس دخترانه را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز دانش آموزان برتر نماز جماعت مدرسه دخترانه

بنر لایه باز دانش آموزان نمونه نماز جماعت

بنر دانش اموزان نمونه نماز جماعت

بنر دانش آموزانه نمونه نماز جماعت

 

 

جدول مشخصات بنر لایه باز دانش آموزان برتر نماز جماعت مدرسه دخترانه
کد طرح 2283
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 150*300 cm
حجم فایل 35 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز دانش آموزان برتر نماز جماعت مدرسه دخترانه