لوح تقدیر جشنواره

لوح تقدیر جشنواره

  • دوشنبه 24 مهر 1396
  • 1461
0ديدگاه

لوح تقدیر جشنواره لایه باز

نمونه طرح لایه باز لوح تقدیر جشنواره

 لوح تقدیر لایه باز جشنواره

 

 

لوح تقدیر برای جشنواره

لوح تقدیر برای جشنواره

در فرمت psd و به صورت لایه باز طراحی شده است که دارای قسمت های زیر میباشد : وکتور پرچم ایران در بکگراند لوح سپاس جشنواره شعر ، تایپوگرافی لوح سپاس ، وکتور بسمه تعالی ، تصویر باکیفیت رهبری ، تصویر باکیفیت امام ، طرح تذهیب در زمینه طراحی ، وکتور نقش های اسلامی ، وکتور گل های اسلیمی و مینیاتوری ، وکتور پروانه های 3 بعدی ، متن لوح تقدیر جشنواره شعر :

جناب آقای ...

برگزیرده محترم جشنواره ...

خردمندان اهل معرفت دربستر فرهنگ ایران اسلامی، با الهام از زیبایی های معنوی و ظاهری حماسه ی پایداری و همراهی آن با فناوری های معاصر، دست به آفرینش های ادبی و هنری شگرفی زده اند. دراین دوران، همت ورزیدن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انسانی ترین و فاخرترین نحوه حضور در عرصه ی فرهنگ اسلامی است.
ضمن تبریک به مناسبت کسب مقام اول در بخش شعر کوتاه کلاسیک جشنواره ی شعر و تقدیر ازتلاش های تحسین برانگیز شما، توفیق و تایید جناب عالی را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

دبیر جشنواره شعر
محمد رضا دادمنش

همه قسمت های این طرح لوح تقدیر لایه باز جشنواره را می توانید با توجه به نیازتان ویرایش نمایید.

لوح تقدیر برای جشنواره شعر

به صورت با کیفیت در گروه طراحی پی اس دی پرینت طراحی شده که می توانید از این طرح لوح تقدیر در انواع مناسب های و جشنواره ها استفاده نمایید همانطور که در تصاویر بالا می توانید مشاهده نمایید این طرح لوح تقدیر لایه باز جشنواره شعر به صورت لایه باز طراحی شده است.

کد طرح 1054
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300 dpi
سایز cm30-42
حجم فایل 54Mb
قیمت   50/000 تومان

دانلود لوح تقدیر جشنواره شعر