کارت ویزیت انتخابات لایه باز

نمونه کارت ویزیت انتخابات

کارت ویزیت لایه باز انتخابات

طرح کارت ویزیت انتخاباتی در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است شما می توانید در انواع مدل های مختلف برای کارت ویزیت انتخاباتی استفاده و چاپ نمایید.در تصاویر بالا می توانید نمونه این کارت ویزیت انتخاباتی برای کاندیدا را می توانید مشاهده نمایید این کارت ویزیت مناسب برای کاندیدا انتخاباتی در اندازه استاندارد تهیه و طراحی شده است.

کارت ویزیت لایه باز انتخاباتی

این کارت ویزیت لایه باز انتخاباتی متشکل از لایه های زیر میباشد : وکتور png طرح های اسلیمی و طرح های تذیب در زمینه و بکگراند کارت ویزیت انتخاباتی ، مکانی برای قرار دادن نام تصویر و سوابق و تلفن و ... کاندیدا که به صورت پیش فرض قرار داده ایم ، طرح کاشیکاری در بکگراند کارت ویزیت انتخابات ، طرح پرچم ایران در زمینه ، خطاطی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، که به خط نستعلیق طراحی شده ، وکتور گل ، و ...

طرح لایه باز کارت ویزیت برای کاندیدا انتخابات

این کارت ویزیت انتخاباتی در اندازه استاندارد 10 در 6 سانتی متر طراحی شده است در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این طرح کارت ویزیت برای انتخابات را مشاهده نمایید شما میتوانید بعد از ویرایش این کارت برای انواع کاندیدای مورد نظرتان استفادو چاپ نمایید طراحی این کارت ویزیت انتخاباتی به صورت اسلیمی و اسلامی بوده است.

نمونه تصویر طرح لایه باز کارت ویزیت انتخاباتی

کارت ویزیت انتخابات مجلس

نمونه کارت ویزیت انتخاباتی

 

جدول مشخصات طرح کارت ویزیت انتخابات
کد طرح 2471
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 06*10 cm
حجم فایل 6 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

خرید و دانلود طرح کارت ویزیت برای انتخابات

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود