کارت ویزیت ارایشگاه مردانه

کارت ویزیت ارایشگاه مردانه

  • چهارشنبه 07 اسفند 1398
  • 381
0ديدگاه

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه

کارت ویزیت پیرایش مردانه

کارت ویزیت لایه باز آرایشگاه مردانه

کارت ویزیت لایه باز ارایشگاه مردانه ، که تصویر نمونه ان را در تصاویر بالا مشاهده می نمایید به صورت دو رو ، در فرمت psd و به صورت لایه باز ، در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در چاپ انواع مدل های مختلف کارت ویزیت برای پیرایش مردانه و یا کارت ویزیت ارایشگاه مردانه به صورت کارت ویزیت چهارگوش و یا دورگرد پیرایش مردانه و .... استفاده نمایید.

طرح کارت ویزیت پیرایش مردانه

این کارت ویزیت لایه باز پیرایش مردانه ، شامل قسمت های زیر میباشد : تصویر png وکتور ارایشگاه مردانه ، کادرهای png ، مکانی برای قرار دادن نام ارایشگاه مورد نظر شما ، خطاطی پیرایش ، وکتور png سشوار ، شونه و ... ، مکانی برای قرار دادن نوشته های کارت ویزیت ارایشگاه مردانه ، مکانی برای قرار دادن تلفن تماس و ادرس و .. که همه قسمت های به صورت پیش فرض قرار داده ایم ، شما می توانید کلیه لایه های این کارت ویزیت پیرایش و ارایشگاه مردانه را ویرایش و جابه جا نمایید.

کارت ویزیت لایه باز پیرایش مردانه

این کارت ویزیت ارایشگاه و پیرایش مردانه ، در اندازه استاندارد 10 در 6 سانتی متر و با رزرولویشن 300 طراحی شده است در عین حال می توانید اندازه ان را تغییر داده و در انواع مدل های مختلف دورگرد و یا چهارگوش برای کارت ویزیت ارایشگاه مردانه استفاده نمایید در تصاویر زیر می توانید نیز ، نمونه های لایه باز این طرح کارت ویزیت پیرایش مردانه را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز کارت ویزیت برای آرایشگاه مردانه

کارت ویزیت لایه باز ارایشگاه مردانه

کارت ویزیت پیرایش مردانه

 

جدول مشخصات طرح کارت ویزیت لایه باز آرایشگاه مردانه

کد طرح 2567
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 06*10 cm
حجم فایل 3 MB
قیمت(تومان) 15/000 تومان

خرید و دانلود کارت ویزیت آرایشگاه مردانه

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود