پوستر تبلیغاتی انتخابات مجلس

طرح پوستر انتخاباتی

طرح بنر و پوستر انتخاباتی در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع چاپ بنر برای انتخابات و یا انواع چاپ بنرهای تبلیغاتی انتخاباتی برای کاندیدا و یا پوسترهای تبلیغاتی انتخاباتی و یا انواع تراکت های تبلیغاتی انتخاباتی و .... استفاده نمایید.

طرح لایه باز پوستر تبلیغاتی انتخاباتی

طرح لایه باز پوستر انتخاباتی متشکل از لایه های زیر میباشد : وکتور png موج گرافیکی در بکگراند بنر انتخابات ، وکتور png پرچم ایران به همراه نور ، وکتور png گل مینیاتوری ، مکانی برای قرار دادن تصویر و نام نامزد انتخاباتی مورد نظر شما که به صورت پیش فرض قرار داده ایم ، مکانی برای قرار دادن سوابق کاندیدا و ... که می توانید همه قسمت های این بنر و یا پوستر انتخاباتی را ویرایش نمایید.

طرح پوستر انتخاباتی مجلس

این طرح لایه باز پوستر انتخاباتی در اندازه استاندارد A3 و یا 30 در 42 سانتی متر طراحی شده که با رزرولویشن 300 بوده در نتیجه دارای کیفیت بالایی بوده و قابل استفاده هم به صورت بنرهای 2 در 3 متر و یا پوستر 30 در 42 و یا انواع تراکت های تبلیغاتی A5 و... میتوانید استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز این بنر انتخاباتی را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز بنر و پوستر انتخاباتی مجلس

پوستر تبلیغاتی انتخابات مجلس

پوستر انتخاباتی مجلس لایه باز

 

جدول مشخصات پوستر لایه باز انتخاباتی مجلس
کد طرح 2426
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 16 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود طرح لایه باز پوستر کاندیدا انتخابات

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود