وکتور سوره توحید

وکتور سوره توحید

  • چهارشنبه 28 اسفند 1398
  • 500
0ديدگاه

وکتور سوره اخلاص

وکتور سوره اخلاص

طرح وکتور سوره اخلاص که نمونه تصویر ان را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت eps بوده و به صورت لایه باز بوده که می توانید در انواع برش های مد نظرتان از این طرح و فایل سوره اخلاص یا سوره توحید استفاده نمایید.

وکتور سوره توحید

طرح وکتور سوره توحید یا اخلاص که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید شامل قسمت های زیر میباشد : بِسْمِ اللَّهِ الرَّ‌حْمَنِ الرَّ‌حِيمِ قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ  اللَّهُ الصَّمَدُ  لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ  وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ که به خط ثلث طراحی شده است ، وکتور های اسلیمی ، حاشیه اسلامی و مذهبی و ... که همه قسمت های این طرح به صورت وکتور میباشد و قابل استفاده در انواع نرم افزارهای کورل و ... میباشد.

فایل وکتور کاشی کاری سوره اخلاص

طرح فایل وکتور سوره اخلاص ، یا فایل طرح وکتور سوره توحید ، به صورت طرح کاشی کاری طراحی شده است که می توانید در انواع برش ها و یا انواع چاپ به صورت طرح کاشی کاری سوره اخلاص یا توحید در انواع مکان های مذهبی مانند مساجد و نمازخانه ها و .... استفاده نمایید.

فایل وکتور قل هو الله احد

در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه تصاویر لایه باز این فایل وکتور قل هم الله احد ، یا فایل وکتور سوره توحید را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز وکتور سوره توحید یا اخلاص

وکتور سوره توحید

فایل وکتور سوره توحید

 

جدول مشخصات فایل وکتور سوره اخلاص یا توحید

کد طرح 2602
فرمت EPS
مد رنگی -
رزولیشن -
سایز -
حجم فایل 1 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

خرید و دانلود فایل وکتور کاشی کاری سوره اخلاص یا توحید

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود