پکیج بنر انتخاباتی

بسته بنرهای انتخابات مجلس شواری اسلامی

پکیج بنرهای انتخاباتی که نمونه تصویر این مجموعه را در زیر میتوانید به راحتی و به وضوح مشاهده نمایید در فرمت PSD و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع بنرهای انتخاباتی و یا انواع پوسترهای تبلیغاتی انتخابات و یا انواع بنرهای استندی برای کاندیدا انتخابات و یا انواع بنرهای افقی ستاد انتخاباتی کاندیدا و ... استفاده نمایید این مجموعه بنرهای لایه باز انتخاباتی مجلس شامل 50 فایل لایه باز انتخاباتی بوده که مناسب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 98 بوده که می توانید پس از خرید در انواع بنرهای انتخاباتی برای کاندیدا مورد نظرتان استفاده نمایید.

پکیج بنر انتخاباتی

این مجموعه بنرهای انتخاباتی که نمونه تصاویر آن را نیز در زیر میتوانید مشاهده نمایید به صورت بنر و پوستر و استند و بنر افقی انتخابات مجلس بوده که قابل استفاده در انواع سایزهای بنر برای تبلیغات کاندیدا مورد نظر شما میباشد. کلیه قسمت های این بنرهای لایه باز انتخاباتی را میتوانید ویرایش نمایید و برای تبلیغات کاندیدا مورد نظر خودتان استفاده نمایید. این مجموعه بنرهای انتخاباتی شامل 50 طرح لایه باز بنر انتخاباتی مجلس شورای اسلامی 98 بوده که متشکل از : 4 بنر جمله مقام معظم رهبری درباره انتخابات،  38 طرح لایه باز بنر و پوستر تبلیغاتی کاندیدا انتخابات ، 6 طرح بنر استندی کاندیدا انتخابات و 2 طرح افقی بنر تبلیغاتی ستاد انتخاباتی کاندیدا بوده است که همه این موارد ذکر شده را به صورت تصویر در زیر میتوانید مشاهده نمایید.

تصاویر این مجموعه بنرهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی

بنرهای انتخاباتی

بنرهای لایه باز انتخاباتی

بنر تبلیغاتی انتخابات

نمونه تصویر 50 فایل لایه باز این مجموعه بنر انتخاباتی مجلس

فابل لایه باز بنر انتخابات

بعد از خرید شما لینک دانلود طرح های لایه باز این مجموعه بنرهای انتخاباتی که شامل 50 لینک دانلود می باشد ، به ایمیل شما ارسال میشود و می توانید هر یک از طرح را به صورت تک به تک دانلود نمایید.

 

جدول مشخصات این مجموعه طرح لایه باز بنرهای انتخاباتی مجلس
کد طرح 2424
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
تعداد طرح ها 50 عدد
سایزها   متغیر
حجم کل مجموعه 1020 MB
قیمت مجموعه 290/000 تومان

خرید و دانلود مجموعه طرح های لایه باز بنر انتخاباتی

تمامی مشخصات خود را اعم از نام و نام خانوادگی ، شماره تماس ، ایمیل را به صورت صحیح وارد نمایید جهت ارسال لینک دانلود طرح ها به ایمیل و پشتیبانی از محصول بعد از خرید مجموعه ، با شما در تماس خواهیم بود