کارت ویزیت کاندید انتخابات

طرح کارت ویزیت انتخاباتی

کارت ویزیت لایه باز انتخابات که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در اندازه استاندارد 10 در 6 سانتی متر و به صورت لایه باز و در فرمت psd در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع مدل های مختلف کارت ویزیت انتخاباتی استفاده و چاپ نمایید.

طرح لایه باز کارت ویزیت انتخابات مجلس

کارت ویزیت لایه باز انتخاباتی که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید متشکل از لایه های زیر می باشد : مکانی برای قرار دادن تصویر و نام نامزد و کاندیدا انتخاباتی مورد نظر شما ، وکتور png تذهیب و نقش های اسلیمی ، وکتور png پرچم ایران ، خطاطی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای سالامی ، مکانی برای قرار دادنن شعار و سوابق و تلفن و وب سایت و ... کاندیدا که البته همه این موارد به صورت پیش فرض وارد شده و قرار داده ایم که می توانید به سرعت و به سهولت ویرایش نمایید.

کارت ویزیت اسلیمی انتخابات

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید این کارت ویزیت انتخاباتی مجلس با طراح اسلامی و اسلیمی بوده و در زمینه با ظرح های اسلامی طراحی شده است که می توانید هم به صورت کارت ویزیت چهارگوش و هم کارت ویزیت دور گرد در انواع مدل های متنوع کارت ویزیت برای کاندیدا انتخابات استفاده نمایید این کارت ویزیت نامزد انتخابات به صورت دو رو طراحی شده است که در تصاویر زیر نیز نمونه های لایه باز این کارت ویزیت انتخاباتی را نیز می توانید مشاهده نمایید.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز کارت ویزیت انتخاباتی

کارت ویزیت انتخاباتی

کارت ویزیت لایه باز انتخابات

 

جدول مشخصات طرح لایه باز کارت ویزیت کاندیدای انتخابات
کد طرح 2459
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 6*10 cm
حجم فایل 3 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

خرید و دانلود کارت ویزیت لایه باز انتخابات

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود