کارت ویزیت انتخاباتی

فایل لایه باز طرح کارت ویزیت انتخابات

طرح لایه باز کارت ویزیت انتخاباتی که نمونه تصویر ان را در بالا نیز مشاهده می نمایید در فرمت psd و به صورت کاملا لایه باز و قابل ویرایش در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع سایزهای مختلف و استاندارد کارت ویزیت در انواع مدل ها مختلف کارت ویزیت برای کاندیدا انتخابات مجلس و یا نامزدهای انتخاباتی مجلس و .... استفاده نمایید

طرح کارت ویزیت انتخاباتی

همانطور که در بالا گفته شد این طرح کارت ویزیت لایه باز بوده در نتیجه متشکل از لایه های زیر میباشد : وکتور png پرچم ایران ، مکانی برای قرار دادن تصویر و نام نامزد انتخاباتی مورد نظر شما ، طرح کادر و بکگراند ابی در زمینه کارت ، مکانی برای قرار دادن سوابق و تلفن و ... کاندیدا مورد نظر شما و ...این طرح کارت ویزیت انتخاباتی به صورت دو رو طراحی شده است.

کارت ویزیت انتخابات

طرح کارت ویزیت انتخاباتی در اندازه 10 در 6 سانتی متر و با رزرولویشن 300 طراحی شده است و به صورت دو رو که در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه تصویر طرح لایه باز و کیفیت ابن کارت ویزیت نامزد انتخاباتی را مشاهده نمایید. سعی شده است در طراحی سایز کارت ویزیت ها وب سایت ، استاندارد چاپ در نظر گرفته شود در عین حال می توانید تغییر سایز به تناسب ، نیز دهید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز کارت ویزیت انتخاباتی

کارت ویزیت برای انتخابات

کارت ویزیت انتخابات مجلس یازدهم

 

جدول مشخصات طرح لایه باز کارت ویزیت کاندیدا انتخابات
کد طرح 2431
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 6*10 cm
حجم فایل 3 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

خرید و دانلود کارت ویزیت لایه باز انتخابات

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود