طرح کاشی کاری و ان لیس للانسان الا سعی

طرح کاشی کاری و ان لیس للانسان الا سعی

در فرمت psd و به صورت لایه باز طراحی شده است که میتوانید این طرح کاشی کاری لایه باز آیه و ان لیس للانسان الا سعی را در انواع چاپ های کاشی و ان لیس للانسان الا سعی ، انواع چاپ های بنر طرح کاشی کاری و ان لیس للانسان الا سعی ، و یا انواع و سایر چاپ ها و .... استفاده نمایید.شما میتوانید از این طرح کاشی کاری و ان لیس للانسان الا سعی در انواع مکان های مذهبی ، مساجد ، نماز خانه ها و ... استفاده نمایید.

طرح کاشی کاری و ان لیس للانسان الا سعی

طرح لایه باز کاشی کاری و ان لیس للانسان الا سعی

دارای قسمت های زیر میباشد که به صورت لایه باز مجزا بوده : وکتور png طرح های اسلامی و اسلیمی ، وکتور png طرح تذهیب ، وکتور png طرح های کاشی کاری ، وکتور png آیه و ان لیس للانسان الا سعی به همراه ترجمه آن : و اینکه برای انسان بهره ای جز سعی و کوشش او نیست . که این ایه 39 سوره النجم میباشد و به خط ثلث طراحی شده است ، و سایر نقش های اسلامی و ایرانی و ... که همه قسمت های این طرح لایه باز کاشی کاری را میتوانید ویرایش و سپس در انواع چاپ های دلخواه خود استفاده نمایید.

طرح کاشی کاری و ان لیس للانسان الا سعی

در اندازه 300 در 150 سانتی متر و با رزرولویشن 72 طراحی شده است و دارای کیفیت بالا بوده که در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز طرح کاشی کاری این سوره و کیفیت آن را مشاهده نمایید ، در نتیجه اینکه می توانید در انواع سایزهای دلخواه خودتان با توجه به کیفیت بالای این طرح استفاده نمایید.

 

نمونه لایه باز طرح کاشی کاری و ان لیس للانسان الا سعی

طرح لایه باز کاشی کاری سوره النجم

و ان لیس للانسان الا سعی

طرح لایه باز کاشی کاری

 

جدول مشخصات طرح لایه باز کاشیکاری و ان لیس للانسان الا سعی

کد طرح 2191
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 150*300 cm
حجم فایل 21 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

داتلود طرح کاشی کاری و ان لیس للانسان الا سعی