کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

طرح لایه باز کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه یا کارت ویزیت برای آرایشگاه زنانه که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید به صورت لایه باز و در فرمت psd و قابل ویرایش در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع چاپ مختلف برای کارت ویزیت سالن زیبایی بانوان استفاده نمایید.

طرح کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه

طرح لایه باز کارت ویزیت برای آرایشگاه زنانه دارای قسمت های مختلف ذیل می باشد که عبارتند از : وکتور png برای سالن زیبایی زنانه ، تایپوگرافی سالن زیبایی ، طرح بکگراند مشکی در زمینه کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه ، تایپوگرافی ارائه کلیه خدمات آرایشی ، وکتور قیچی و مو ، وکتور کادر ، وکتور آیکن آدرس و شماره تماس و ... که همه موارد ذکر شده را می توانید ویرایش نمایید و سپس ر چاپ انواع مدل های کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه استفاده نمایید.

طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

این طرح کارت ویزیت سالن زیبایی بانوان در اندازه 10 در 6 سانتی متر طراحی شده و با رزرولویشن 300 که استاندارد چاپ برای این کارت ویزیت می باشد در عین حال تغییر اندازه هم می توانید بدهید در تصاویر زیر نیز نمونه های لایه باز و کیفیت این طرح کارت ویزیت آرایشگاه زنانه را می توانید مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

کارت ویزیت برای آرایشگاه زنانه

 

جدول مشخصات کارت ویزیت برای آرایشگاه زنانه
کد طرح 2375
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 6*10 cm
حجم فایل 9 MB
قیمت(تومان) 25/000 تومان

خرید و دانلود کارت ویزیت آرایشگاه زنانه لایه باز

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.