دانلود کارت یوزیت انتخاباتی

نمونه کارت ویزیت انتخاباتی

طرح لایه باز کارت ویزیت انتخابات

طرح کارت ویزیت انتخاباتی که نمونه تصویر آن را در بالا نیز مشاهده می نمایید در اندازه استاندارد کارت ویزیت بوده و به صورت دو رو برای کاندیدا انتخابات مجلس یازدهم طراحی شده است که می توانید انواع مدل های مختلف کارت ویزیت برای نامزد انتخاباتی مجلس و ... استفاده نمایید

کارت ویزیت انتخاباتی

طرح لایه باز کارت ویزیت انتخاباتی بالا ، متشکل از لایه های زیر میباشد : مکانی برای قرار دادن تصویر و نام نامزد انتخاباتی ، خطاطی نستعلیق کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس یازدهم ، وکتور png موج ، وکتور گل و مرغ مینیاتوری ، وکتور png پرچم ایران ، خطاطی شعار انتخاباتی ، مکانی برای قرار دادن سوابق کاندیدا مورد نظر انتخاباتی ، مکانی برای قرار دادن تلفن و آدرس وب سایت و ... که می توانید کلیه قسمت های نام برده را در تصویر مشاهده نمایید.

طرح کارت ویزیت برای انتخابات مجلس

طرح لایه باز کارت ویزیت کاندیدا انتخاباتی در اندازه 10 در 6 سانتی متر طراحی شده است و با رزرولویشن 300 که می توانید این اندازه را نیز تغییر دهید در عین حال استاندارد سایز کارت ویزیت در کلیه طرح های وب سای ما رعایت شده است. در تصاویر زیر میتوانید نیز نمونه های لایه باز این کارت ویزیت انتخاباتی را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز کارت ویزیت انتخاباتی

طرح لایه باز کارت ویزیت انتخابات

کارت ویزیت انتخاباتی

 

جدول مشخصات طرح لایه باز کارت ویزیت انتخاباتی
کد طرح 2427
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 6*10 cm
حجم فایل 4 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

خرید و دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت انتخاباتی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود