طرح لایه باز کارت تشویق نماز

طرح کارت تشویق نماز مدرسه پسرانه

به صورت لایه باز و با فرمت psd در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید این طرح را در انواع چاپ کارت برای تشویق نماز مدارس پسرانه به صورت چاپ افست و تیراژ بالا به صورت دسته قبض کارت تشویق نماز برای مدارس ابتدایی پسرانه و ... استفاده نمایید.

طرح لایه باز کارت تشویق نماز مدرسه ابتدایی پسرانه

دارای قسمت های زیر به صورت لایه های مجزا میباشد که عبارتند از : تصویر png پسربچه دانش آموز در حال نماز خواندن ، طرح تذهیب اسلامی در زمینه طرح کارت تشویقه به نماز ، مکانی برای قرار دادن نام دانش آموز مورد نظر ، متن کارت تشویق به نماز : به پاس شرکت مستمر شما در نماز جماعت ، این کارت به عنوان پاداش به شما تقدیم می گردد، متن آیه 45 سوره عنکبوت درباره نماز : إِنَّ الصَّلَاةَ تَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنكَرِ به همراه ترجمه آن : به درستی که نماز از هر کار قبیح و نابایستی باز میدارد. ، وکتور png رنگین کمان ، وکتور png ّرگ درختان ، و ... که میتوانید کلیه قسمت های این طرح کارت تشویق به نماز مدرسه ابتدایی پسرانه را ویرایش نمایید.

طرح کارت تشویق به نماز مدرسه پسرانه

در اندازه 5 در 10 سانتی متر و با رزرولویشن 300 طراحی شده است که میتوانید پس از دانلود این طرح در انواع چاپ قبض کارت تشویق به نماز مدارس ابتدایی پسرانه و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز این طرح کارت تشویق نماز مدرسه پسرانه را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز کارت تشویق نماز مدرسه پسرانه

کارت تشویق نماز لایه باز

طرح لایه باز تشویق نماز مدرسه پسرانه

 

جدول مشخصات طرح لایه باز کارت تشویق نماز مدرسه پسرانه
کد طرح 2303
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 5*10 cm
حجم فایل 4 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود طرح لایه باز کارت تشویق نماز مدرسه پسرانه