بنر مهد کودک قرانی

طرح تابلو پیش دبستانی قرآنی

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز طراحی شده است که میتوانید این طرح بنر لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی را به عنوان طرح تابلو بنر برای مهد کودک و پیش دبستانی قرانی و یا انواع بنرهای تبلیغاتی پیش دبستانی و مهد کودک قرآنی و ... استفاده نمایید.

طرح تابلو بنر پیش دبستانی و مهد کودک قرآنی

دارای لایه های زیر میباشد که عبارتند از : وکتور png دختربچه در حال قران خوندن ، وکتور png پسربچه در حال قران خواندن ، وکتور png پسربچه کتاب در دست ، وکتور png برگ های درخت ، تصویر png سبزه و گل ، وکتورهای png ساعت و مداد رنگی ، دفترچه ، پلت رنگی ، زنگ و کتاب مدرسه ، وکتور png آسمان ، وکتور png ستاره ها ، وکتور png پروانه و پرنده و ... که همه قسمت های این بنر لایه باز تبلیغاتی مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی قابل ویرایش و جابه جایی میباشد.

بنر پیش دبستانی و مهد کودک قرآنی

در اندازه 3 در 1 متر و با رزولویشن 72 طراحی شده است که میتوانید به عنوان طرح تابلو برای پیش دبستانی قرانی و یا طرح تابلو برای مهد کودک قرانی و یا بنر تبلیغاتی برای مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر تبلیغاتی و طرح تابلو مهد کودک و پیش دبستانی قرانی را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز مهدکودک و پیش دبستانی قرآنی

بنر مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی

بنر لایه باز مهد کودک قرآنی

 

جدول مشخصات طرح تابلو بنر مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی
کد طرح 2218
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 100*300 cm
حجم فایل 26 MB
قیمت(تومان) 30/000 تومان

دانلود بنر لایه باز تابلو پیش دبستانی و مهد کودک قرانی