فون لایه باز جشن الفبا

بک گراند لایه باز جشن الفبا

در فرمت psd بوده و به صورت قابل ویرایش در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید این طرح را در انواع چاپ فون برای مراسم جشن الفبا و یا چاپ فون و بک گراند لایه باز جشن الفبا و یا طرح فون جشن الفبا و ... استفاده نمایید.

طرح لایه باز بک گراند برای جشن الفبا

طرح لایه باز بکگراند و فون برای جشن الفبا به صورت کاملا لایه باز طراحی شده است که دارای قسمت ها زیر میباشد : وکتور png ریسه های پرچم ایران ، طرح وکتور تخته سیاه ، وکتور png پرجم ایران ، وکتور png برگ درختان ، طرح تابلو چوبی به صورت وکتور png برای قرار دادن نام مدرسه و سال تحصیلی ، وکتور png چراغ ، تصاویر png کلمات ح مثل حوله ، 3 ، ط مثل طوطی که به ثورت فانتزی و مرتبط با جشن الفبا بوده ، متن بنر جشن الفبا بر شما نو گلان کلاس اولی مبارک ، مکان برای قرار دادن تصویر دانش آموز که به صورت پیش فرض قرار داده ایم ، وکتور png کتاب های درسی ، وکتور png لوازم التحریر ، وکتور png بادکنک های رنگی و لوازم التحریر ، وکتور png ساعت ، وکتور png گل ، وکتور png زمینه دیوار و سنگ فرش ، و ... که همه قسمت های این طرح لایه باز فون جشن الفبا و یا بک گراند جشن الفبا را می توانید ویرایش نمایید.

طرح بک گراند جشن الفبا

در اندازه 30 در 50 سانتی متر و با رزرولویشن 300 طراحی شده است که می توانید این طرح فون جشن الفبا را در چاپ بکگراند برای جشن الفبا و یا چاپ فون برای جشن الفبا برای مدارس و ... استفاده نمایید. در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این طرح بک گراند جشن الفبا را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بک گراند جشن الفبا

بک گراند لایه باز جشن الفبا

طرح فون لایه باز جشن الفبا

 

جدول مشخصات طرح لایه باز بکگراند برای جشن الفبا
کد طرح 2344
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 50*30 cm
حجم فایل 40 MB
قیمت(تومان) 60/000 تومان

دانلود طرح لایه باز بک گراند برای جشن الفبا

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.