بنر ولادت فاطمه زهرا

بنر میلاد فاطمه زهرا

طرح بنر لایه باز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd و صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع چاپ بنر برای ولادت فاطمه زهرا (س) و یا چاپ بنر برای میلاد فاطمه زهرا (س) و .... استفاده نمایید.

بنر لایه باز ولادت حضرت فاطمه

طرح بنر لایه باز ولادت فاطمه زهرا (س) متشکل از لایه های زیر میباشد : تایپوگرافی فاطمه الزهرا ، وکتور png کبوتر ، وکتور نور در بکگراند بنر ولادت فاطمه زهرا ، طرح تذهیب و نقش های اسلیمی در بکگراند بنر میلاد فاطمه زهرا (س) ، تایپوگرافی شعر برای فاطمه زهرا از علامه اقبال لاهوری : مزرع تسلیم را حاصل بتول/مادران را اسوه کامل بتول ، که به خط نستعلیق این شعر طراحی شده است ، متن بنر ولادت فاطمه زهرا (س) : میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر مبارک باد ، وکتور png گل و ... که همه قسمت های این بنر را می توانید ویرایش نمایید.

بنر ولادت حضرت فاطمه زهرا

این طرح بنر لایه باز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در اندازه استاندارد 30 در 42 سانتی متر بوده و با رزرولویشن 300 در نتیجه اینکه دارای کیفیت بالایی بوده که می توانید در انواع سایزهای بنر 2 در 3 متر و .. برای ولادت حضرت فاطمه زهرا و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز نمونه های لایه باز این بنر میلاد حضرت فاطمه زهرا را می توانید مشاهده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز بنر ولادت فاطمه زهرا (س)

بنر ولادت فاطمه زهرا

بنر لایه باز ولادت فاطمه زهرا

 

جدول مشخصات بنر لایه باز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)

کد طرح 2518
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 20 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز ولادت حضرت فاطمه زهرا

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود