بنر ولادت امام محمد باقر

بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر

طرح بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر که تصویر نمونه آن را در بالا مشاهده می نمایید ، در فرمت psd و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید پس از خرید و دانلود به صورت لایه باز ، در چاپ انواع بنر برای ولادت امام باقر (ع) و یا انواع چاپ بنر برای ولادت امام محمد باقر و یا بنرهای میلاد امام محمد باقر و .... استفاده نمایید این طرح دارای کیفیت بالا و قابل چاپ در انواع سایزهای 2 در 3 و بزرگتر نیز می باشد.

بنر میلاد امام باقر

طرح لایه باز بنر ولادت و میلاد امام محمد باقر ، شامل قسمت های زیر میباشد : تایپوگرافی السلام علیک یا محمد بن علی الباقر ، خطاطی متن بنر میلاد پنجمین نور ولایت امام محمد باقر علیه السلام و حلول ماه رجب گرامی باد ، که به خط نستعلیق طراحی شده است ، وکتور png گل و مرغ مینیاتوری ، وکتور png گل های پرپر و سرخ ، طرح تذهیب و نقش های اسلامی در بکگراند بنر ولادت امام باقر ، وکتور png گل های سرخ ، طرح اسلیمی و ... که می توانید کلیه المانهای بکار رفته در این طرح بنر ولادت امام محمد باقر را ویرایش نیز نمایید.

بنر لایه باز میلاد امام محمد باقر

این طرح لایه باز بنر میلاد امام محمد باقر علیه السلام ، در اندازه استاندارد 30 در 42 و با رزرولویشن 300 طراحی شده است که می توانید در انواع بنرهای 2 در 3 متر و یا بزرگتر به صورت عمودی و ... در چاپ بنر برای ولادت و میلاد امام محمد باقر ع و .... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز بنر ولادت امام محمد باقر را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر ولادت امام محمد باقر علیه السلام

بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر

بنر لایه باز میلاد امام محمد باقر

 

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر علیه السلام

کد طرح 2548
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 21 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود