طرح بنر ولادت امام علی

طرح بنر ولادت امام علی

  • دوشنبه 12 اسفند 1398
  • 637
0ديدگاه

بنر ولادت امام علی

بنر لایه باز ولادت امام علی (ع)

طرح لایه باز بنر برای ولادت امام علی (ع) ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd طراحی شده است و به صورت لایه باز ، که می توانید پس از دانلود در انواع چاپ بنر برای ولادت حضرت علی علیه السلام ، بنر برای تبریک میلاد حضرت علی ، بنر ولادت امام علی (ع) ، پوستر لایه باز ولادت حضرت علی علی (ع)  و .... استفاده نمایید.

بنر لایه باز میلاد حضرت علی علیه اسلام

طرح لایه باز بنر میلاد امام علی علیه السلام و یا بنر ولادت حضرت علی (ع) که تصویر نمونه آن را در بالا مشاهده می نمایید متشکل از لایه های زیر میباشد که عبارتند از : وکتور png گل و مرغ مینیاتوری ، وکتور png نور ف طرح تذهیب و نقش های اسلامی در بکگراند بنر ولادت حضرت علی ، وکتور png ابر و اسمان در بکگراند ، خطاطی و تایپوگرافی حدیث علی مع الحق و الحق مع علی ، وکتور اسلیمی ، خطاطی متن بر بلندای فلک ذکر ملائک یا علی ست ، متن بنر برای ولادت حضرت علی : میلاد مولای موتقیان امام علی علیه السلام و روز پدر تبریک و تهنیت باد ، که این متن به صورت نستعلیق طراحی شده است ، و ... که همه قسمت های این بنر ولادت امام علی (ع) را می توانید ویرایش نمایید و سپس در چاپ بنر میلاد حضرت علی استفاده نمایید.

بنر لایه باز ولادت حضرت علی

این بنر لایه باز ولادت امام علی (ع) در اندازه استاندارد 30 در 42 بوده و بارزولویشن 300 . در نتیجه اینکه در چاپ انواع بنرهای 2 در 3 متر و ... قابل استفاده بوده است در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر ولادت امام علی (ع) و روز پدر را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر ولادت امام علی علیه اسلام و روز پدر

بنر تبریک ولادت حضرت علی

بنر ولادت حضرت علی

 

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز ولادت حضرت علی علیه السلام

کد طرح 2581
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 20 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز ولادت امام علی (ع)

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود