بنر لایه باز هفته پیوند اولیا مربیان

بنر لایه باز روز پیوند اولیا و مربیان

در فرمت psd بوده که میتوانید کلیه قسمت های این بنر لایه باز هفته پیوند اولیا و مربیان و یا بنر هفته گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان را ویرایش نموده و در چاپ انواع بنرهای هفته پیوند اولیا مربیان و یا چاپ پوستر هفته اولیا مربیان و .... استفاده نمایید.

طرح بنر هفته پیوند اولیا و مربیان

به صورت لایه باز طراحی شده و دارای قسمت های زیر میباشد : وکتور png درخت فانتزی ، وکتور png تخته سیاه به همراه لوازم التحریر آن ، تصویر png آسمان و سبزه در بکگراند بنر ، وکتور png پرچم ایران ، وکتور png گل ، متن بنر هفته گرامیداشت پیوند اولیا و مربیان . که به خط نستعلیق طراحی شده ، متن بنر خانواده دانا دانش آموز توانا . که به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، و .... که کلیه قسمت های این بنر هفته پیوند اولیا و مربیان را میتوانید ویرایش نمایید. هفته پیوند اولیا و مربیان 24 لغایت 30 مهر ماه میباشد

بنر روز پیوند اولیا و مربیان

در اندازه 30 در 42 طراحی شده و با رزرولیشن 300 طراحی شده که میتوانید در انواع سایزهای بنر بزرگ 2 در 3 متر و ... چاپ نمایید این طرح بنر هفته پیوند اولیا و مربیان دارای کیفیت بالا بوده که در تصاویز زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز باز این طرح بنر هفته پیوند اولیا مربیان را مشاهده نمایید .

 

نمونه بنر لایه باز هفته پیوند اولیا و مربیان

بنر لایه باز هفته پیوند اولیا و مربیان

بنر گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان

 

 

جدول مشخصات طرح لایه باز هفته پیوند اولیا و مربیان
کد طرح 2298
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 25 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز هفته پیوند اولیا و مربیان