بنر تبریک هفته پژوهش

بنر تبریک هفته پژوهش

  • دوشنبه 04 آذر 1398
  • 746
0ديدگاه

بنر لایه باز هفته پژوهش

بنر لایه باز روز پژوهش

طرح بنر هفته پژوهش در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید این طرح را پس از دانلود در انواع چاپ بنر برای روز پژوهش و یا بنر افقی روز پژوهش و ... استفاده نمایید در تصویر بالا می توانید نمونه این بنر هفته پژوهش را مشاهده نمایید.

طرح بنر هفته پژوهش

بنر روز پژوهش و یا بنر لایه باز هفته پژوهش به صورت لایه باز طراحی شده است و دارای قسمت های زیر می باشد : تصویر png رهبری ، تایپوگرافی هفته پژوهش و فناری ، وکتور png پرچم ، طرح تذهیب در زمینه طرح ، وکتور مربوط به فناوری ، تصویر png مربوط به پژوهش و فناری ، وکتور گل ، وکتور ابر ، جمله رهبری درباره هفته پژوهش : علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت کشور است. که این متن به خط نستعلیق طراحی شده است. و ... همه قسمت های این طرح لایه باز بنر هفته پژوهش و فناوری قابل ویرایش و جابه جایی است.

بنر روز پژوهش

طرح لایه باز بنر هفته پژوهش در اندازه 300 در 100 و با رزولویشن 72 طراحی شده است که می توانید به صورت بنر افقی برای روز پژوهش و یا بنر برای هفته پژوهش و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این بنر هفته پژوهش را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح بنر لایه باز هفته پژوهش

بنر لایه باز هفته پژوهش

طرح هفته پژوهش

 

جدول مشخصات بنر لایه باز  روز پژوهش
کد طرح 2359
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 100*300 cm
حجم فایل 36 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

دانلود بنر لایه باز روز پژوهش

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.

دسته بندي شده در : بنرهای مناسبتهای ملی ,