بنر هفته وحدت

بنر لایه باز هفته وحدت

به صورت لایه باز بوده و در فرمت psd و قابل ویرایش طراحی شده طرحبنر میلاد پیامبر و امام صادق و هفته وحدت در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید این طرح را در انوع چاپ بنر برای هفته وحدت و یا چاپ بنر برای ولادت پیامبر (ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت و یا پوستر برای هفته وحدت و .... استفاده نمایید

طرح بنر لایه باز هفته وحدت

شامل قسمت های زیر میباشد : طرح تذهیب در زمینه و بکگراند طرح بنر هفته وحدت ، وکتور png پروانه ها ، تایپوگرافی وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعاً وَ لا تَفَرَّقُوا . که به خط ثلث طراحی شده ف جمله مقام معظم رهبری درباره هفته وحدت : مهمترین وظیفه پیروان پیامبر اکرم (ص) مجاهدت برای تحقق اتحاد اسلامی است. که این متن به خط نستعلیق طراحی شده ، متن بنر برای هفته وحدت : هفته وحدت و سالروز میلاد باسعادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) مبارک و فرخنده باد ، وکتور png گل، و .. که می توانید کلیه قسمت های طرح را ویرایش نمایید.

طرح بنر برای هفته وحدت

در اندازه 30 در 42 سانتی متر بوده و با رزولویشن 300 در نتیجه اینکه دارای کیفیت بالایی بوده و می توانید در اندازه های بنر 2 در 3 متر و بزرگتر چاپ نمایید در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این بنر ولادت پیامبر و امام صادق و  هفته وحدت را مشاهده نمایید .

 

نمونه بنر لایه باز هفته وحدت و ولادت پیامبر ص و امام صادق ع

بنر لایه باز هفته وحدت

بنر لایه باز هفته وحدت

 

جدول مشخصات بنر لایه باز ولادت پیامبر(ص) و ولادت امام صادق(ع) و هفته وحدت
کد طرح 2333
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 13 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود طرح بنر لایه باز هفته وحدت

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.