طرح بنر مهد کودک قرآنی

طرح بنر مهد کودک قرآنی

  • یکشنبه 03 شهریور 1398
  • 1142
0ديدگاه

بنر پیش دبستانی قرآنی

طرح بنر مهد کودک قرآنی

در فرمت psd و به صورت لایه باز طراحی شده است شما میتوانید طرح بنر لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی را پس از دانلود از پی اس دی پرینت در انواع چاپ های بنر برای مهد کودک و یا انواع چاپ های بنر برای مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی و ... استفاده نمایید

بنر لایه باز پیش دبستانی و مهدکودک قرآنی

به صورت لایه باز بوده و دارای قسمت های زیر میباشد : متن بنر مهد کودک و پیش دبستانی قرانی ، وکتور png زنگ ، تصویر png آسمان در بکگراند بنر پیش دبستانی قرانی ، وکتور png ستاره ها ، وکتور png مداد رنگی، وکتور png پلت رنگی ، وکتور png درخت ، وکتور png سبزه و گل ، وکتور png ساعت و مداد ، وکتور png معلم و پسربچه و دختربچه ، تصویر png پسربچه در حال خواندن قرآن ، تصویر png پسربچه به همراه کتاب ، و ... که کلیه قسمت های این طرح لایه باز بنر مهدکودک و پیش دبستانی قرآنی را میتوانید ویرایش نمایید و سپس چاپ نمایید.

طرح بنر مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی

در سایز 30 در 42 سانیت متر طراحی شده و با رزولویشن 300 طراحی شده که میتوانید در انواع سایزهای بنر برای مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی و یا انواع تراکت های تبلیغاتی مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی و ... استفاده نمایید. در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز این بنر مهدکودک و پیش دبستانی قرانر را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی

بنر لایه باز پیش دبستانی قرآنی

بنر لایه باز مهد کودک قرآنی

 

 

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز مهدکودک و پیش دبستانی قرآنی
کد طرح 2217
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 20 MB
قیمت(تومان) 30/000 تومان

دانلود بنر پیش دبستانی و مهد کودک قرآنی