طرح بنر عید نوروز

طرح بنر عید نوروز

  • چهارشنبه 21 اسفند 1398
  • 1347
0ديدگاه

بنر عید نوروز

بنر لایه باز عید نوروز

طرح لایه باز بنر عید نوروز ، یا بنر لایه باز تبریک عید نوروز ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در چاپ انواع بنر برای عید نوروز ، بنر لایه باز تبریک عید نوروز ، پوستر عید نوروز ، بنر تبریک سال نو ، بنر لایه باز تبریک سال نو و عید نوروز ، .... استفاده نمایید.

طرح بنر عید نوروز

بنر لایه باز تبریک عید نوروز ، و بنر لایه باز برای عید نوروز ، شامل لایه های زیر میباشد : وکتور png شکوفه های بهاری ، وکتور png گل ، وکتور png تذهیب و نقش اسلیمی ، خطاطی و تایپوگرافی شعر بنفشه مژده نوروز می دهد ما را ، وکتور نور ، تایپوگرافی سال نو مبارک ، وکتور png عمو نوروز ، وکتور سبزه و اسمان ، تصویر png سبزه ، ساعت ، تخم مرغ رنگی ، تنگ ماهی ، سیر و ... که میتوانید همه قسمت های این بنر لایه باز تبریک عید نوروز را ویرایش نمایید.

بنر عید نوروز

بنر عید نوروز ، که تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در اندازه استاندارد 30 در 42 و با رزولویشن 300 ، طراحی شده است که قابل استفاده در انواع بنرهای 2 در 3 متر و ... میباشد در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر لایه باز تبریک عید نوروز را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز بنر عید نوروز

بنر لایه باز عید نوروز

بنر عید نوروز

 

جدول مشخصات بنر لایه باز تبریک عید نوروز

کد طرح 2592
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 30 MB
قیمت(تومان) 25/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز عید نوروز

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود