طرح بنر عید فطر

طرح بنر عید فطر

  • چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399
  • 720
0ديدگاه

بنر عید فطر

بنر لایه باز عید سعید فطر

طرح بنر عید فطر ، در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید بعد از خرید و دانلود آن در انواع چاپ بنر برای تبریک عید سعید فطر ، و یا پوستر تبریک عید سعید فطر و ... به صورت باکیفیت استفاده نمایید.

بنر تبریک عید فطر

طرح لایه باز بنر عید سعید فطر شامل قسمتهای زیر می باشد : تایپوگرافی اللهم اهل الکبریا و العظمه ، تصویر png چراغ و فانوس ماه مبارک رمضان ، کادر تذهیب دار در زمینه بنر ، وکتور png مرغ و گل مینیاتوری ، وکتور png ماه ، وکتور گلبرگ ها در بکگراند طرح ، تایپوگرافی عید فطر مبارک ، حدیث از امام علی (ع) درباره عید فطر : انما هذا عید من غفرله این عید کسی است که آمرزیده شده است ، که این متن به صورت نستعلیق طراحی شده است ، طرح تذهیب در بکگراند و ... که می توانید همه قسمتهای این طرح را نیز ویرایش و سپس استفاده نمایید.

طرح بنر عید فطر لایه باز

همانطور که در مشخصات طرح زیر مشاهده می نمایید ، این طرح بنر و یا پوستر عید فطر ، در اندازه 30 در 42 سانتی متر و با رزولویشن 300 طراحی شده است که می توانید به صورت بنر 2 در 3 متر و ... از آن به صوردت عمودی استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این طرح بنر عید فطر ، را مشاهده نمایید.

نمونه تصایر طرح لایه باز بنر عید سعید فطر

بنر لایه باز عید فطر

بنر لایه باز عید فطر

 جدول مشخصات طرح بنر لایه باز عید سعید فطر

کد طرح 2637
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 CM
حجم فایل 16 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز عید فطر

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود

 

دسته بندي شده در : بنرهای اعیاد مذهبی ,