طرح بنر روز مهندس

طرح بنر روز مهندس

  • چهارشنبه 23 بهمن 1398
  • 823
0ديدگاه

بنر روز مهندس لایه باز

بنر لایه باز روز مهندسی

طرح بنر لایه باز روز مهندس ، در فرمت psd و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع بنر برای روز مهندس و یا بنر تبریک روز مهندس ، یا سایر بنرهای روز مهندس و ... استفاده نمایید. این طرح در اندازه استاندارد تهیه و طراحی شده است.

طرح بنر روز مهندس

بنر لایه باز روز مهندس متشکل از لایه های زیر میباشد : وکتور پرچم ایران ، وکتور کادر ، تصویر png مهندس ،تایپوگرافی مهندسی ، وکتور گل و مرغ مینیاتوری ، متن بنر 5 اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی گرامی باد ، که به خط نستعلیق طراحی شده است ، تصویر png کلاه ایمنی و لوازم مهندسی ، و ... که می توانید همه قسمت های این بنر روز مهندس را ویرایش نمایید.

بنر روز مهندس

در تصاویر زیر میتوانید نمونه های تصاویر لایه باز این بنر روز مهندس را مشاهده نمایید شما می توانید از این طرح بنر روز مهندسی در انواع بنر برای روز مهندسی ، بنر تبریک روز مهندسی ، پوستر روز مهندسی ، و ... استفاده نمایید. این بنر تبریک روز مهندس در اندازه 30 در 42 سانتی متر و با رزرولویشن 300 طراحی شده است که میتوانید در انواع اندازه های بنر و پوستر روز مهندس استفاده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز بنر روز مهندسی

بنر لایه باز روز مهندس

بنر تبریک روز مهندس

 

جدول مشخصات بنر لایه باز روز مهندس

کد طرح 2542
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 20 MB
قیمت(تومان) 25/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز روز مهندسی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود