بنر جشن شکوفه ها مدرسه دخترانه

بنر لایه باز جشن شکوفه ها

در فرمت psd طراحی شده که می توانید کلیه قسمت های این طرح را ویرایش نمایید. شما میتوانید این طرح جشن شکوفه ها را در انواع بنر برای مراسم جشن شکوفه ها مدارس دخترانه ، بنر جشن غنچه های مدارس دخترانه و یا انواع بنر بازگشایی مدارس و جشن شکوفه ها برای مدارس دخترانه و ... استفاده نمایید.

بنر مراسم جشن شکوفه ها

به صورت لایه باز بود و متشکل از لایه های زیر میباشد : وکتور png بادکنک های رنگی ، وکتور png رنگین کمان ، وکتور png مداد و خط کش ، وکتور png درخت ، وکتور png کیف مدرسه ، وکتور png گل و سبزه ، وکتور png دختربچه در حال مطالعه ، تصویر png دختربچه با حجاب و لباس مدرسه ، وکتور png حرف گ مثل سگ ، وکتور png حر ط مثل طوطی ، وکتور png آسمان ، متن بنر برای جشن شکوفه ها : آغاز فصل رویش بر شما جوانه های امید مبارک باد ، که این متن به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، تایپوگرافی جشن شکوفه ها ، و ... که همه قسمت های این بنر لایه باز مراسم جشن شکوفه ها مدارس دخترانه را می توانید ویرایش و سپس به صورت بنر افقی جشن شکوفه ها برای مدارس دخترانه و ... استفاده نمایید.

بنر جشن شکوفه ها مدرسه دخترانه

در ابعاد 3 در 1 متر طراحی شده که می توانید این اندازه های بنر را تغییر داده و در اندازه های دلخواه خود استفاده نمایید طرح دارای کیفیت بالایی میباشد در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر جشن شکوفه ها و یا بنر لایه باز مراسم جشن شکوفه ها را مشاهده نمایید .

نمونه بنر لایه باز جشن شکوفه ها مدرسه دخترانه

بنر برای جشن شکوفه ها

بنر مراسم جشن شکوفه ها

 

 

جدول مشخصات بنر لایه باز جشن شکوفه ها و غنچه ها مدرسه دخترانه
کد طرح 2260
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 100*300 cm
حجم فایل 27 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز جشن شکوفه های مدرسه دخترانه