بنر مراسم جشن شکوفه ها

بنر جشن شکوفه ها

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است. طرح بنر لایه باز جشن شکوفه ها را می توانید به عنوان بنر تبریک جشن شکوفه ها ، و یا بنر مراسم جشن شکوفه ها و ... استفاده نمایید.

بنر لایه باز جشن شکوفه ها

دارای قسمت های زیر میباشد : وکتور png بادکنک ، وکتور png ریسه های رنگی ، متن بنر : جشن شکوفه ها مبارک با که به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، وکتور png آسمان ، وکتور png مدادهای رنگی و لوازم التحریر مدرسه ، متن بنر برای جشن شکوفه ها : ورود نازنینتان را به گلستان دانش شاد باش می گوییم ، وکتور png حروف ف مثل کیف ، وکتور png حروف خوا مثل خواندن ، وکتور png اعداد با اشکال کودکانه ، تصویر png معلم و دانش آموزان (این قسمت لایه باز نیست) ، وکتور png سبزه ها و گل ، وکتور png دانش آموزان پسر در حال بستن ریسه ها به شکل پرچم ایران و ... که می توانید کلیه قسمت های این بنر لایه باز جشن شکوفه ها را ویرایش نمایید.

بنر مراسم جشن شکوفه ها

در ابعاد 30 در 42 و با رزرولویشن 300 طراحی شده و در نتیجه اینکه دارای کیفیت بالایی بود که می توانید در انواع بنرهای سایزهای 3 متر در 4 متر و ...  بدون افت کیفیت استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز نمونه های لایه باز این بنر لایه باز جشن شکوفه ها را می توانید مشاهده نمایید. شما میتوانید از این طرح در انواع بنرهای مراسم جشن شکوفه ها ، و یا بنرهای مراسم جشن غنچه ها ویژه اول مهر و بازگشایی مدارس استفاده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز جشن شکوفه ها

بنر لایه باز جشن شکوفه ها

طرح بنر جشن شکوفه ها

 

جدول مشخصات بنر لایه باز جشن شکوفه ها
کد طرح 2258
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 18 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز جشن شکوفه ها