بنر لایه باز هفته بسیج

طرح بنر برای هفته بسیج

بنر هفته بسیج که تصویر ان را در بالا مشاهده می نمایید به صورت لایه باز و در فرمت psd بوده و به صورت قابل ویرایش در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید به صورت بنر افقی برای هفته بسیج و یا طرح بنر برای هفته بسیج و یا بنر هفته بسیج و ... استفاده نمایید .

بنر هفته بسیج

طرح بنر هفته بسیج لایه باز بوده و دارای قسمت های زیر می باشد که عبارتند از : تصویر png دانش آموزان بسیجی ، وکتور png گل ، وکتور png پرچم ایران ، تایپوگرافی هفته بسیج گرامی باد ، جمله رهبر درباره هفته بسیج : بسیج برای جوانان شورآفرین برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است . که این متن به خط نستعلیق طراحی شده است ، وکتور ابر در بکگراند بنر هفته بسیج ، طرح تذهیب در زمینه طراحی ، و ... که کلیه قسمت های این بنر لایه باز هفته بسیج را می توانید ویرایش نمایید و به عنوان بنر افقی برای هفته بسیج چاپ و استفاده نمایید

بنر لایه باز هفته بسیج

طرح لایه باز بنر هفته بسیج که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در اندازه 300 در 100 سانتی متر و با رزرولویشن 72 طراحی شده است که میتوانید بزرگتر نیز نماید و یا در انواع سایزهای دلخواه و مورد نیاز خودتان چاپ نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر هفته بسیج را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بنر هفته بسیج

بنر هفته بسیج

بنر لایه باز برای هفته بسیج

 

جدول مشخصات بنر لایه باز  هفته بسیج
کد طرح 2357
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 100*300 cm
حجم فایل 67 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

دانلود بنر لایه باز هفته بسیج

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.