بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر

بنر ولادت امام محمد باقر علیه السلام

طرح بنر ولادت و میلاد امام محمد باقر علیه السلام ، که نمونه تصویر ان را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در چاپ انواع بنر برای ولادت امام محمد باقر و یا چاپ انواع بنر افقی برای ولادت امام محمد باقر علیه السلام ، و .... استفاده نمایید.

بنر میلاد امام محمد باقر لایه باز

طرح لایه باز بنر ولادت امام محمد باقر ، متشکل از لایه های زیر میباشد : تایپوگرافی السلام علیک یا محمد بن علی الباقر ، تصویر png پرچم با عنوان السلام علیک یا محمد بن علی الباقر ، وکتور png ابر و آسمان ، وکتور png گل و مرغ مینیاتوری ، خطاطی متن بنر میلاد پنجمین نور ولایت امام محمد باقر علیه السلام و حلول ماه رجب گرامی باد ، وکتور گل ، طرح تذهیب ، وکتور png اسلیمی ، و ... که می توانید کلیه قسمت های این بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر را ویرایش نمایید.

بنر لایه باز ولادت امام باقر

در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این بنر ولادت امام محمد باقر ، را مشاهده نمایید این بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر در اندازه استاندارد 300 در 100 سانتی متر و به صورت افقی طراحی شده است که میتوانید در انواع سایزهای بزرگتر نیز استفاده نمایید. شما می توانید از این بنر به عنوان بنر ولادت امام محمد باقر ، بنر میلاد امام محمد باقر و .... استفاده و چاپ نمایید.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر ولادت امام محمد باقر

بنر لایه باز ولادت امام باقر

بنر ولادت امام محمد باقر

 

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز میلاد امام محمد باقر علیه السلام

کد طرح 2549
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 100*300 cm
حجم فایل 25 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود