تراکت مهد کودک قرآنی

تراکت مهد کودک قرآنی

  • دوشنبه 04 شهریور 1398
  • 1007
0ديدگاه

تراکت لایه باز پیش دبستاین قرآنی

تراکت مهد کودک قرآنی

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز طراحی شده است شما میتوانید این طرح تراکت مهد کودک و پیش دبستانی را پس از دانلود از پی اس دی پرینت در انواع چاپ های تراکت برای مهد کوودک قرآنی و یا چاپ تراکت پیش دبستانی قرانی و .... استفاده نمایید

طرح تراکت مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی

دارای لایه های زیر میباشد : وکتور png رنگین کمان ، وکتور png کادر ، وکتور بادکنک های رنگی و کودکانه ، متن تراکت برای مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی ، وکتور png کتاب و لوازم التحریر کودکانه ، وکتور png مدادهای رنگی ، وکتور png کیف و کتاب کودکانه ، وکتور png ساعت و مداد ، تصاویر png پسربچه ها در حال قرآن خواندن ف تصویر png پسربچه در حال عبادت ، وکتور png سبزه و گل کودکانه و فانتزی و ... که همه قسمت های این تراکت برای مهد کودک قرانی و پیش دبستانی قرآنی قابل ویرایش و جابه جایی میباشد.

تراکت لایه باز مهد کودک قرآنی

در اندازه A5 و یا 21 در 15 سانتی متر طراحی شده است که در تصویر بالا نمونه این تراکت مهد کودک قرانی را مشاهده می نمایید شما میتوانید این اندازه را تغییر داده و سپس برای تراکت مهد کودک قرانی چاپ نمایید در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز و کیفیت این طرح تراکت مهد کودک قرانی را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز تراکت مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی

تراکت تبلیغاتی مهد کودک قرآنی

تراکت پیش دبستانی قرآنی لایه باز

 
جدول مشخصات تراکت لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی
کد طرح 2220
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 21*15 cm
حجم فایل 12 MB
قیمت(تومان) 30/000 تومان

دانلود تراکت مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی