تراکت انتخابات

تراکت لایه باز انتخابات

این طرح لایه باز تراکت برای کاندیدای انتخاباتی را در نمونه تصویر بالا می توانید مشاهده نمایید طرح لایه باز تراکت انتخاباتی در فرمت psd طراحی شده است و به صورت لایه باز که می توانید در انواع چاپ تراکت انتخاباتی در انواع سایز های مختلف مانند A4 و A5 و ... چاپ و استفاده نمایید.

طرح لایه باز تراکت انتخابات

این طرح تراکت برای انتخابات مجلس متشکل از لایه های زیر میباشد : طرح های اسلیمی و طرح های تذهیب در زمینه و بکگراند طراحی ، وکتور png پرچم ایران ، وکتور png کاشی کاری ، وکتور نور ، شعار انتخاباتی شهری آباد ایرانی سربلند به خط شکسته ، وکتور گل ، مکانی برای قرار دادن تصویر نامزد انتخبااتی ، و نام نامزد انتخاباتی ، مکانی برای قرار دادن سوابق کاندیدا ، شماره تلفن ، وب سایت و ... کاندیدا و ... ، خطاطی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ... که همه قسمت های این طرح انتخاباتی را میتوانید ویرایش نموده و سپس در انواع سایزهای تراکت چاپ نمایید.

دانلود تراکت انتخاباتی

این طرح لایه باز تراکت تبلیغاتی انتخابات که نمونه تصاویر لایه باز آن را در زیر نیز میتوانید مشاهده نمایید در اندازه 30 در 21 سانتی متر و با رزرولویشن 300 طراحی شده است که در انواع سایز های تراکت تبلیغاتی برای انتخابات می توانید استفاده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز تراکت انتخابات مجلس

دانلود تراکت انتخاباتی

تراکت انتخابات مجلس

 

جدول مشخصات تراکت لایه باز  انتخاباتی

کد طرح 2507
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 21*30 cm
حجم فایل 16 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود تراکت انتخابات لایه باز

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود