دانلود تراکت انتخاباتی

طرح تراکت لایه باز انتخابات

طرح لایه باز تراکت تبلیغاتی انتخابات که تصویر پیش فرض آن را در بالا مشاهده می نمایید در اندازه استاندارد A4 و به صورت لایه باز و در فرمت psd در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید بعد از خرید و دانلود در انواع مدل های مختلف تراکت برای کاندیدای انتخابات مجلس و .... استفاده نمایید. این طرح تراکت دارای کیفیت بالایی مانند سایر طرح های وب سایت ما می باشد.

تراکت لایه باز برای کاندیدا انتخابات

تراکت لایه باز کاندیدای انتخابات متشکل از لایه های زیر می باشد : وکتور باکیفیت پرچم ایران ، مکانی برای قرار دادن تصویر نامزد انتخاباتی ، مکانی برای قرار دادن نام نامزد انتخاباتی ، سوابق کاندیدا و ... که همه قسمت ها را ما به صورت پیش فرض قرار داده ایم ، وکتور png موج ها ، وکتور گل مینیاتوری ، شعار انتخاباتی با عنوان شهر نو با تفکری نو ، وکتور نور در بکگراند طرح انتخاباتی ، خطاطی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ... که میتوانید همه قسمت های را ویرایش نمایید.

تراکت انتخابات لایه باز

این طرح تراکت لایه باز انتخاباتی مجلس در اندازه 30 در 21 سانتی متر و یا همان  A4 يراحی شده است در عین حال می توانید اندازه این تراکت را تغییر داده و در سایر اندازه های دلخواه خود استفاده نمایید در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این تراکت انتخاباتی را مشاهده می نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز تراکت انتخابات

دانلود تراکت لایه باز انتخابات

تراکت لایه باز انتخابات مجلس

 

 

جدول مشخصات تراکت لایه باز  انتخابات مجلس

کد طرح 2506
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 21*30 cm
حجم فایل 17 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود تراکت انتخابات لایه باز

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود