بک گراند لایه باز جشن الفبا

طرح فون لایه باز جشن الفبا

طرح لایه باز بکگراند جشن الفبا و یا طرح لایه باز فون برای جشن الفبا در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید این طرح را پس از دانلود در انواع چاپ طرح فون برای جشن الفبا و یا چاپ طرح بکگراند جشن الفبا برای مدارس و .... استفاده نمایید.

طرح لایه باز بک گراند جشن الفبا

این طرح لایه باز جشن الفبا که به صورت فون لایه باز جشن الفبا و یا طرح فون و بکگراند لایه باز جشن الفبا به صورت کاملا لایه باز از قسمت های زیر تشکیل شده است : وکتور png پرچم ایران ، وکتور png تخته سیاه ، وکتور png ساعت دیواری ، وکتور png چراغ ، متن بنر جشن الفبا و شعر برای جشن الفبا ، تابلو چوبی برای قرار دادن نام مدرسه مورد نظر شما به همراه سال تحصیلی مورد نظر ، تصویر پیش فرض دانش آموز ، وکتور png برگ درخت ، وکتور png ریسه ها و چراغ ها ، وکتور png برگ درختان سبزه ، وکتور png دیوار ، وکتور png عدد 4 به صورت فانتزی ، وکتور png و فانتزی خوا مثل خواندن ، وکتورpng کرده جغرافیایی ، وکتور png کیف مدرسه به همراه لوازم التحریر ، وکتور png مداد و جا مدادی ، وکتور png کتاب و لوازم التحریر ، وکتور png گل و ... که میتوانید کلیه قسمت های این طرح لایه باز بکگراند برای جشن الفبا را ویرایش نمایید.

بک گراند لایه باز جشن الفبا

در اندازه 30 در 50 و با رزرولویشن 300 طراحی شده و دارای کیفیت بالایی می باشد که میتوانید در انواع سایز مختلف و به دلخواه چاپ و استفاده نمایید در تصاویر زیر می توانید نمونه لایه باز این طرح فون برای جشن الفبا و یا این طرح بکگراند لایه باز برای جشن الفبا را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بک گراند برای جشن الفبا

بک گراند برای جشن الفبا

فون لایه باز جشن الفبا

 

جدول مشخصات طرح لایه باز بکگراند برای جشن الفبا
کد طرح 2343
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 50*30 cm
حجم فایل 42 MB
قیمت(تومان) 60/000 تومان

دانلود طرح لایه باز بک گراند برای جشن الفبا

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.