بنر یادواره شهدا آتش نشان

بنر شهدا آتش نشان

بنر مراسم یادواره شهدا آتش نشان

در فرمت psd و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است شما میتوانید پس از دانلود این طرح بنر یادواره شهدا آتش نشان از آن در انواع چاپ بنر برای بنر یادواره شهدا آتش نشان و یا انوان بنر پشت سن مراسم یادوراه شهدا آتش نشان و یا انواع طرح های بنر یادبود شهدای آتش نشان و ... استفاده نمایید.

طرح بنر پشت سن یادبود شهدای آتش نشان

به صورت لایه باز بوده و دارای قسمت های زیر میباشد : تصویر png آتش نشان در حال کمک به کودک ، تصویر png آتش نشان با کیفیت بالا ، تصویر png پرچم ایران ، وکتور png کبوتر ، وکتور png ابر و آسمان ، وکتور png لوگو و آرم آتش نشانی ، وکتور png گل لاله و شقایق ، تایپوگرافی یادواره شهدا آتش نشان ، تایپوگرافی قهرمانان فراموش نمی شوند . که این دو متن به خط شکسته نستعلیق تهیه و طراحی شده اند ، وکتور png گلبرگ های پرپر در زمینه بنر یادواره شهدا آتش نشان ، جمله و سخن مقام معظم رهبری درباره آتش نشانان : شهامت و فداکاری آتش نشانان دل را از تحسین و تمجید و نیز از نگرانی و اندوه آکنده می سازد. که این متن به خط شکسته خطاطی شده ، کادر تذهیب دار ، و ... که میتوانید کلیه قسمت های این بنر یادبود شهدا آتش نشان و یا بنر پشت سن مراسم یادوراه شهدا آتش نشان را تغییر داده و ویرایش نمایید.

طرح بنر یادوراه شهدا آتش نشان

در اندازه 30 در 50 سانتی متر و با رزولویشن 300 طراحی شده در نتیجه اینکه دارای کیفیت بالایی بوده و میتواند در انواع بنرهای بزرگ برای مراسم یادوراه شهدا آتش نشان و یا انواع بنر مراسم یادبود شهدای آتش نشان و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز این بنر پشت سن مراسم یادوراه شهدای آتش نشان را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز یادواره شهدا آتش نشان

بنر لایه باز یادواره شهدا آتش نشان

بنر یادواره شهدا آتش نشان

بنر شهدا آتش نشان

 

جدول مشخصات بنر لایه باز یادواره شهدا آتش شنان
کد طرح 2273
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 50*30 cm
حجم فایل 51 MB
قیمت(تومان) 30/000 تومان

دانلود بنر لایه باز یادوراه شهدا آتش نشان