بنر پشت منبر شهادت امام علی

بنر پشت منبر شهادت امام علی

  • سه شنبه 23 اردیبهشت 1399
  • 349
0ديدگاه

بنر پشت منبر شهادت امام علی

بنر لایه باز شهادت امام علی

بنر پشت منبر شهادت امام علی

بنر پشت منبر شهادت امام علی علیه السلام ، در فرمت psd و به صورت لایه باز بوده که در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید در انواع چاپ بنر برای شهادت امام علی (ع) و یا بنر پشت منبری شهادت امام علی (ع) ، و یا چاپ بنر شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) و ... استفاده نمایید.

بنر لایه باز پشت منبر شهادت حضرت علی

بنر پشت منبر شهادت امام علی (ع) شامل قسمتهای زیر می باشد : تایپوگرافی 3 بعدی فزت و رب الکعبه ، خطاطی متن سوگند به خدای کعبه که رستگار شدم ، وکتور png ماه و ابر ، وکتور کبوتر ، تصویر png پرچم به همراه تایپوگرافی علی ولی الله ، طرح تذهیب در بکگراند ، وکتور شمع روشن و ایستاده در فرمت png ، وکتور png گل های اسلیمی ، و ... که می توانید همه قسمت ها را ویرایش و سپس اسفاده و چاپ نمایید.

بنر لایه باز شهادت امام علی

طرح بنر پشت سن شهادت حضرت علی (ع) در اندازه 30 در 50 سانتی متر بوده که با رزولویشن 300 طراحی شده است در نتیجه دارای کیفیت بالایی در چاپ بوده است که می توانید در اندازه های 3 در 5 متر و ... به عنوان بنر پشت منبری شهادت حضرت علی (ع) استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه طرح لایه باز این بنر شهادت امام علی را مشاهده نمایید.

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر پشت منبر شهادت امام علی (ع)

بنر لایه باز شهادت امام علی

بنر شهادت حضرت علی

 جدول مشخصات بنر لایه باز  پشت منبری شهادت امام علی (ع)

کد طرح 2631
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 50*30 CM
حجم فایل 56 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز پشت منبر شهادت امام علی (ع)

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود