بنر لایه باز ولادت حضرت فاطمه زهرا

بنر لایه باز ولادت فاطمه زهرا

طرح بنر لایه باز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd بوده و به صورت عمودی ، در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید پس از دانلود در چاپ انواع بنر برای ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و یا بنر برای میلاد حضرت فاطمه زهرا و ... استفاده نمایید.

بنر میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)

طرح بنر لایه باز ولادت حضرت فاطمه زهرا که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید متشکل از لایه های زیر میباشد که عبارتند از : تصویر png پرچم با عنوان فاطمه الزهرا (س) ، جمله مقام معظم رهبری درباره زن و روز زن و ولادت فاطمه زهرا : کانون خانواده به وجود زن آرام می گیرد. که این متن به خط نستعلیق طراحی شده است ، متن بنر برای ولادت حضرت فاطمه و روز مادر : میلاد بزرگ بانوی اسلامی حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر مبارک باد ، طرح های تذهیب در زمینه بنر ، وکتور png گل های مینیاتوری ، وکتور ابر ، و ... که می توانید کلیه قسمت های این بنر لایه باز میلاد حضرت فاطمه زهرا را ویرایش و سپس چاپ نمایید.

طرح بنر ولادت حضرت فاطمه

در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این بنر ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را مشاهده نمایید. این طرح لایه باز بنر ولادت و میلاد حضرت فاطمه در اندازه استاندارد طراحی شده است که می توانید در انواع بنرهای 2 در 3 متر و ... چاپ و استفاده نمایید.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر لایه باز ولادت حضرت فاطمه

بنر میلاد حضرت فاطمه زهرا

بنر ولادت فاطمه زهرا

 

جدول مشخصات بنر لایه باز ولادت حضرت فاطمه زهرا

کد طرح 2522
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 26 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز ولادت حضرت فاطمه زهرا

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود