بنر لایه باز ولادت فاطمه زهرا

بنر ولادت حضرت فاطمه زهرا

طرح بنر لایه باز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در فرمت psd طراحی شده است و به صورت لایه باز که میتوانید این طرح را پس از دانلود در انواع چاپ بنر برای ولادت حضرت فاطمه و یا چاپ بنر برای میلاد حضرت فاطمه زهرا و ... استفاده نمایید با توجه به کیفیت بالای طرح در انواع سایزهای بزرگ بنر فابل استفاده و چاپ می باشد.

بنر میلاد فاطمه زهرا

طرح لایه باز بنر ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) متشکل از لایه های زیر می باشد :  طرح تذهیب در زمینه و بکگراند بنر ولادت حضرت فاطمه ، وکتور png گل های پرپر ، وکتور png گل مینیاتوری ، وکتور png مرغ مینیاتوری ، تایپوگرافی یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها ، جمله رهبر درباره فاطمه زهرا : الگوی حضرت زهرا (س) نشان دهنده نقش زن در نظام اسلامی است . که این متن به خط نستعلیق طراحی شده است ، متن بنر ولادت حضرت فاطمه : ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر گرامی باد ، وکتور گل ها و ... که می توانید همه قسمت های این بنر ولادت و میلاد حضرت فاطمه زهرا را ویرایش نموده و پس در انواع سایزهای بنر برای ولادت فاطمه زهرا استفاده نمایید.

بنر لایه باز ولادت حضرت فاطمه زهرا

طرح لایه باز بنر ولادت حضرت فاطمه که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در اندازه استاندارد طراحی شده است که میتوانید در انواع سایزهای بزرگ 2 در 3 متر بنر و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر ولادت حضرت فاطمه را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز بنر برای ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

بنر ولادت حضرت فاطمه زهرا لایه باز

دانلود بنر ولادت حضرت فاطمه زهرا

 

جدول مشخصات بنر لایه باز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

کد طرح 2515
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 19 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود طرح لایه باز بنر ولادت حضرت فاطمه زهرا

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود