بنر ولادت حضرت علی

بنر ولادت حضرت علی

  • یکشنبه 11 اسفند 1398
  • 791
0ديدگاه

بنر ولادت حضرت علی

بنر لایه باز ولادت حضرت علی

طرح بنر لایه باز ولادت حضرت علی علیه السلام ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید پس از دانلود از گروه طراحی پی اس دی پرینت در چاپ انواع بنر برای ولادت حضرت علی (علیه السلام) و یا بنرهای تبریک میلاد حضرت علی (ع)  استفاده نمایید.

بنر لایه باز ولادت امام علی (ع)

این طرح بنر لایه باز ولادت حضرت علی (ع) متشکل از قسمت های زیر به صورت لایه هایی میباشد که عبارتند از : تایپوگرافی یا علی ، وکتور گل و مرغ ، طرح png گل های مینیاتوری ، وکتور png ابر و اسمان ، طرح وکتور برگ درختان ، وکتور png نور ، متن بنر برای ولادت و میلاد حضرت علی ع : میلاد با سعادت مولای موتقیان امیر المومنین علی علیه السلام و روز پدر گرامی باد ، که به خط نستعلیق خطاطی شده است ، طرح تذهیب اسلامی در بکگراند بنر ولادت حضرت علی علیه السلام و ... که می توانید همه قسمت های این بنر را ویرایش و چاپ نمایید.

بنر لایه باز ولادت و میلاد حضرت علی علیه السلام

طرح لایه باز بنر ولادت حضرت علی ع ، در اندازه 30 در 42 سانتی متر طراحی شده است که در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر ولادت حضرت علی را مشاهده نمایید شما میتوانید از این طرح در انواع بنر برای ولادت حضرت علی (ع) ، بنر تبریک ولادت حضرت علی ، بنر ولادت و میلاد حضرت علی ، بنر برای روز پدر و ولادت حضرت علی ، بنر لایه باز ولادت حضرت علی و روز پدر و .... استفاده نمایید.

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر ولادت حضرت علی (ع)

بنر لایه باز ولادت امام علی

بنر لایه باز ولادت حضرت علی

 

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز ولادت حضرت علی (ع)

کد طرح 2577
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 32 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز ولادت حضرت علی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود