بنر لایه باز ولادت امام جواد

بنر لایه باز ولادت امام محمد تقی

طرح لایه باز بنر ولادت امام محمد تقی و یا بنر برای ولادت امام محمد جواد علیه السلام ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید در انواع چاپ بنر برای ولادت امام محمد تقی علیه السلام ، و یا بنر برای ولادت امام جواد (ع) و یا بنر میلاد امام جواد و یا بنر برای میلاد امام محمد تقی (ع) و یا پوستر ولادت امام جواد یا پوستر ولادت امام محمد تقی (ع) و .... استفاده نمایید .

بنر لایه باز ولادت امام جواد

طرح لایه باز بنر ولادت امام جواد و یا بنر ولادت امام محمد تقی علیه السلام ، متشکل از لایه های زیر میباشد : تایپوگرافی السلام علیک یا جواد الائمه ، وکتور png گل و مرغ مینیاتوری ، وکتور نور ،وکتور png طرح اسلیمی ، طرح تذهیب در بکگراند بنر ولادت امام جواد (ع) ، متن بنر برای ولادت امام محمد تقی (ع) میلاد پر برکت نهمین نور ولایت ابن الرضا حضرت جواد الائمه علیه السلام بر عاشقان آستان ولایت و امامت تبریک و تهنیت باد ، که به صورت نستعلیق طراحی شده است ، و ... که می توانید همه قسمت های این بنر ولادت امام جواد (ع) و یا بنر ولادت امام محمد تقی (ع) و ... چاپ و استفاده نمایید.

بنر ولادت امام محمد تقی

در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این بنر میلاد امام جواد ، و یا بنر ولادت امام محمد تقی را مشاهده نمایید این طرح بنر ولادت امام جواد (ع) در اندازه استاندارد 30 در 42 و با رزرولویشن 300 طراحی شده است که میتوانید در انواع بنرهای 2 در 3 متر و ... استفاده و چاپ نمایید.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر ولادت امام محمد تقی و یا بنر ولادت امام جواد علیه السلام

بنر ولادت امام محمد تقی

بنر ولادت امام محمد تقی لایه باز

 

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز میلاد امام محمد تقی (ع)

کد طرح 2574
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 22 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز ولادت امام جواد

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود