بنر ولادت امام علی

بنر ولادت امام علی

  • یکشنبه 11 اسفند 1398
  • 404
0ديدگاه

بنر ولادت حضرت علی

بنر ولادت حضرت علی

طرح بنر لایه باز ولادت حضرت علی (ع) ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع چاپ بنر برای ولادت حضرت علی ، بنر میلاد حضرت علی علیه السلام ، بنر تبریک روز پدر و ولادت حضرت علی ، بنر تبریک میلاد حضرت علی و ... استفاده نماید

بنر لایه باز ولادت حضرت علی

همانطور که پیشتر گفته شد ، این طرح لایه باز بنر ولادت حضرت علی و یا بنر لایه باز میلاد حضرت علی (ع) ، به صورت لایه باز بوده در نتیجه اینکه متشکل از لایه های زیر میباشد : وکتور png ابر ، طرح تذهیب اسلامی در زمینه بنر ، متن بنر برای ولادت حضرت علی (ع) : میلاد باسعادت مولای موتقیان امیر المومنین علی علیه السلام و روز پدر گرامی باد . که به خط نستعلیق طراحی شده است ، وکتور png گل و مرغ ، تایپوگرافی یا مولا عای به همراه گل و مرغ ، وکتور png نور و اسمان ، متن بنر برای ولادت حضرت علی : بر بلندای فلک ذکر ملائک یا علی ست. که به صورت نستعلیق خطاطی شده است و ... که میتوانید همه قسمت های این بنر تبریک ولادت حضرت علی علیه السلام و یا بنر ولادت حضرت علی را ویرایش نمایید.

بنر لایه باز میلاد حضرت علی

این بنر لایه باز ولادت حضرت علی (ع) که نمونه تصاویر لایه باز آن را در زیر مشاهده می نمایید در اندازه استاندارد 30 در 42 و با رزرولویشن 300 طراحی شده است و قابل استفاده در انواع بنرهای روز پدر ، بنر تبریک ولادت حضرت علی ، بنر ولادت برای حضرت علی علیه السلام ، بنر تبریک میلاد حضرت علی و روز پدر ، بنر عمودی تبریک ولادت حضرت علی ، پوستر تبریک ولادت حضرت علی و روز پدر و .... میباشد.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر ولادت حضرت علی و میلاد حضرت علی (ع)

بنر لایه باز ولادت حضرت علی

بنر ولادت امام علی

 

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز ولادت حضرت علی علیه السلام

کد طرح 2576
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 32 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز ولادت حضرت علی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود