بنر ولادت امام جواد

بنر ولادت امام جواد

  • شنبه 10 اسفند 1398
  • 873
0ديدگاه

بنر ولادت امام جواد

بنر ولادت امام جواد علیه السلام

طرح بنر لایه باز ولادت امام جواد ، یا بنر لایه باز ولادت امام محمد تقی علیه السلام ، که نمونه تصویر ان را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd طراحی شده است و به صورت لایه باز . شما می توانید این طرح را پس از دانلود در انواع چاپ بنر برای میلاد حضرت جواد ع ، یا بنر برای ولادت امام جواد ، بنر لایه باز میلاد امام محمد تقی ع ، پوستر ولادت امام محمد تقی (ع) و یا پوستر ولادت و میلاد امام جواد و .... استفاده نمایید تمامی قسمت های این بنر لایه باز ولادت امام جواد را می توانید ویرایش و سپس چاپ نمایید.

بنر ولادت امام محمد تقی

همانطور که پیشتر گفته شد ، این طرح لایه باز بنر ولادت امام جواد یا محمد تقی علیه اسلامی ، لایه باز بوده در نتیجه متشکل از لایه هایی است که عبارتند از : وکتور png ابر ، وکتور png نور ، طرح تذهیب اسلامی در بکگراند بنر ولادت امام جواد (ع) ، تصویر png گنبد کاظمین ، تایپوگرافی السلام علیک یا جواد الائمه ، متن بنر برای ولادت امام جواد یا محمد تقی : میلاد پر برکت نهمین نور ولایت ابن الرضا ، حضرت جواد الائمه علیه السلام بر عاشقان آستان ولایت و امامت تبریک و تهنیت باد ، که این متن به خط نستعلیق طراحی شده است. ، وکتور گل و مرغ مینیاتوری ، و .... شما می توانید همه قسمت های طرح بنر میلاد حضرت جواد (ع) را ویرایش نمایید و سپس به عنوان بنر یا پوستر برای ولادت امام محمد تقی یا امام جواد استفاده نمایید.

بنر لایه باز ولادت امام جواد (ع)

این طرح لایه باز بنر ولادت امام جواد ع و یا بنر میلاد امام محمد تقی ، در اندازه استاندارد 30 در 42 طراحی شده است و قابا استفاده در انواع بنرهای 2 در 3 متر و بزرگتر و ... نیز میباشد در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر میلاد حضرت جواد را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر ولادت امام جواد (ع)

بنر لایه باز ولادت امام جواد

بنر ولادت امام محمد تقی

 

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز میلاد امام جواد (ع)

کد طرح 2573
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 29 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز ولادت امام جواد

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود