بنر ورزش صبحگاهی

بنر ورزش صبحگاهی

  • پنجشنبه 18 مهر 1398
  • 916
0ديدگاه

بنر لایه باز ورزش صبحگاهی

بنر ورزش صبحگاهی

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید این طرح بنر لایه باز ورزش صبحگاهی را در انواع چاپ بنر برای بنر تبلیغاتی ورزش صبحگاهی و یا چاپ بنر برای ورزش همگانی و یا چاپ پوستر برای ورزش همگانی و .... استفاده نمایید.

طرح بنر لایه باز ورزش صبحگاهی

دارای قسمت های مختلف زیر میباشد : تایپوگرافی ورزش صبحگاهی که به خط نستعلیق طراحی شده ، وکتور png آسمان و سبزه و گل در بکگراند بنر ورزش صبحگاهی و ورزش عمومی ، وکتور png حرکات ورزشی در چند حرکت مختلف ورزشی ريال وکتور png برگ درخت ، وکتور png تابلو چوبی برای قرار دادن زمان و مکان ورزش صبحگاهی ، طرح کادر تذهیب دارد و مکانی برای قرار دادن نام شهرستان مورد نظر شما ، و ... که همه قسمت های این بنر ورزش صبحگاهی را می توانید ویرایش نمایید و سپس در انواع سایزهای بنر برای ورزش عمومی و یا ورزش صبحگاهی و ... استفاده نمایید.

بنر ورزش صبحگاهی لایه باز

بوده و در اندازه 30 در 42 سانتی متر طراحی شده و دارای رزرولیشن 300 بوده در نتیجه اینکه دارای کفیت بالایی و می توانید در انواع بنرهای 2 در 3 متر و یا حتی بزرگ تر بدون افت کیفیت چاپی استفاده و چاپ نمایید در تصاویر زیر نیز می تواند نمونه های لایه باز این بنر لایه باز ورزش صبحگاهی را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بنر ورزش صبحگاهی

بنر لایه باز ورزش صبحگاهی

بنر ورزش همگانی

 

جدول مشخصات طرح لایه باز بنر ورزش صبحگاهی
کد طرح 2300
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 12 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

دانلود بنر لایه باز ورزش صبحگاهی