بنر اطلاع رسانی ورزش صبحگاهی

بنر اطلاع رسانی ورزش صبحگاهی بانوان

در فرمت psd طراحی شده و به صورت لایه باز بوده که می توانید کلیه قسمت های این بنر ورزش صبحگاهی ورزش صبحگاهی را ویرایش نمایید و در انواع چاپ بنر برای اطلاع رسانی ورزش صبحگاهی ویژه بانوان و یا چاپ پوستر برای اطلاع رسانی ورزش صبحگاهی بانوان و یا چاپ بنر تبلیغاتی برای ورزش صبحگاهی بانوان و زنان و ... استفاده نمایید .

طرح بنر ورزش صبحگاهی بانوان

لایه باز بوده و دارای قسمت های زیر میباشد : متن بنر : ورزش صبحگاهی ویژه بانوان که به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، تصویر بانوان در حال ورزش ، وکتور png اسلیمی ، وکتور png پرچم ایران در بکگراند طرخ ، طرح وکتور png ابر در زمینه ، وکتور png نور ، وکتور png کادر برای قرار دادن مناسبت مورد نظر شما ، کادر برای قرار دادن زمان و مکان ، و ... که همه قسمت های آن را می توانید ویرایش نمایید.

بنر ورزش صبحگاهی ویژه بانوان

در اندازه 30 در 42 سانتی متر بوده و با رزرولیشن 300 بوده و دارای کیفیت بالا بوده در نتیجه اینکه می توانید در اندازه های 2 در 3 متر و ... سایر اندازه های دلخواه خود ، به صورت بنر و پوستر برای اطلاع رسانی ورزش بانوان استفاده نمایید. در تصاویر زیر میتوانید نمونه طرح لایه باز بنر ورزش صبحگاهی زنان و یا بانوان را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بنر ورزش صبحگاهی بانوان

بنر لایه باز ورزش صبحگاهی

بنر برای ورزش صبحگاهی

 

 

جدول مشخصات بنر لایه باز اطلاع رسانی ورزش صبحگاهی بانوان
کد طرح 2313
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 28 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

دانلود بنر لایه باز اطلاع رسانی ورزش صبحگاهی بانوان