بنر هفته پیوند اولیا و مربیان

بنر لایه باز هفته پیوند اولیا و مربیان

بنر همایش پیوند اولیا و مربیان

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید این طرح بنر را در انواع چاپ بنر برای همایش بزرگ هفته پیوند اولیا و مربیان و یا در انواع بنر هفته گرامیداشت پیوند اولیا و مربیان و یا انواع بنر پشت سن مراسم هفته گرامیداشت پیوند اولیا و مربیان و یا پوستر برای هفته پیوند اولیا و مربیان و ... استفاده نمایید.

بنر پشت سن مراسم هفته پیوند اولیا و مربیان

به صورت لایه باز بوده و دارای قسمت های زیر میباشد : طرح png لوگو و آرم انجمن اولیا و مربیان ، تصویر png امام و رهبری ،وکتور png پرچم اران ، وکتور png ابر ، متن بنر : همایش بزرگ هفته پیوند اولیا و مربیان . که این متن به خط نستعلیق شکسته طراحی شده ، وکتور png گل و مرغ مینیاتوری ، وکتور png تخته سیاه و کتاب و لوازم التحریر (این قسمت لایه بسته بوده) کارد تذهیب دارد و متن بنر برای هفته پیوند اولیا مربیان : همراهی اولیا و مربیان رشد و شکوفایی دانش آموزان. که این متن به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، و ... که همه قسمت های این بنر همایش بزرگ پیوند اولیا و مربیان را میتوانید ویرایش و سپس در انواع سایزهای بنر برای هفته پیوند اولیا و مربیان و یا بنر برای مراسم پشت سن هفته اولیا و مربیان و .... استفاده نمایید. در تصاویر بالا نمونه و مورد استفاده این بنر همایش پیوند اولیا و مربیان را میتوانید مشاهده نمایید.

طرح بنر همایش هفته پیوند اولیا و مربیان

در اندازه 30 در 50 سانتی متر بوده و با رزرولویشن 300 . در نتیجه اینکه دارای کیفیت بالا بوده و میتوانید به صورت بنر در ابعاد 3 در 4 متر و یا بزرگ تر و ... به عنوان بنر پشت سن مراسم و همایش هفته پیوند اولیا و مربیان که از 24 تا 30 مهر ماه هر ساله میباشد، استفاده نمایید. در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این بنر هفته پیوند اولیا و مربیان را مشاهده نمایید .

 

نمونه بنر لایه باز هفته پیوند اولیا و مربیان

بنر هفته پیوند اولیا و مربیان

بنر همایش پیوند اولیا و مربیان

 

جدول مشخصات طرح لایه باز همایش هفته پیوند اولیا و مربیان
کد طرح 2299
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 50*30 cm
حجم فایل 23 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز همایش بزرگ هفته پیوند اولیا و مربیان