بنر لایه باز وحدت حوزه و دانشگاه

طرح بنر همایش حوزه و دانشگاه

بنر برای همایش و گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز و قابل ویرایش در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع بنرهای پشت سن برای همایش روز وحدت حوزه و دانشگاه و یا بنر تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه و ... استفاده نمایید.

بنر لایه باز همایش حوزه و دانشگاه

طرح بنر لایه باز برای همایش حوزه و دانشگاه متشکل از لایه های زیر می باشد : تصویر png رهبر ، تصویر png دکتر مفتح ، وکتور png ابر ، تایپوگرافی و خطاطی گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه ، جمله مقام معظم رهبری درباره وحدت حوزه و دانشگاه : وحدت حوزه و دانشگاه یعنی حرکت پابه پای علم و دین . وکتور png گل ، طرح تذهیب در زمینه طراحی ، و ... که می توانید کلیه قسمت های این بنر همایش حوزه و دانشگاه را ویرایش کرده و سپس در انواع سایزهای بنر پشت سن برای مراسم و همایش وحدت حوزه و دانشگاه استفاده نمایید.

طرح لایه باز بنر همایش حوزه و دانشگاه

طرح لایه باز بنر همایش حوزه و دانشگاه در اندازه 30 در 50 سانتی متر و با رزرولویشن 300 طراحی شده است که می توانید در انواع اندازه های بنر بزرگ 3 در 5 متر و ... به صورت بنر همایش و گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر وحدت حوزه و دانشگاه را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصاویر بنر همایش حوزه و دانشگاه

دانلود بنر لایه باز همایش حوزه و دانشگاه

بنر همایش حوزه و دانشگاه

 

جدول مشخصات بنر پشت سن همایش حوزه و دانشگاه
کد طرح 2398
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 50*30 cm
حجم فایل 48 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز همایش حوزه و دانشگاه

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.