بنر همایش شیرخوارگان حسینی

بنر همایش شیرخوارگان حسینی

  • چهارشنبه 20 شهریور 1398
  • 553
0ديدگاه

بنر لایه باز مراسم شیرخوارگان حسینی

بنر شیرخوارگان حسینی

بنر لایه باز همایش شیرخوارگان حسینی

به صورت psd و لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است شما میتوانید این طرح بنر را پس از دانلود در انواع چاپ های بنر برای مراسم شیرخوارگان حسینی به عنوان پشت منبری و یا بنر پشت مداح مراسم شیرخوارگان حسینی و ... استفاده نمایید.

طرح بنر مراسم شیرخوارگان حسینی

به صورت لایه باز بوده و دارای قسمت های زیر میباشد : تایپوگرافی السلام علیک یا رضیع الصغیر یا علی بن الحسین الاصغر ، وکتور کادر تذهیب دارد ، وکتور png کبوتر ، وکتور گلبرگ ها ، وکتور png ابر ، تایپوگرافی 3 بعدی همایش شیرخوارگان حسینی ، وکتور png پرچم ، وکتور png اسلیمی ، تصویر png خمیه ، وکتور png قطره های خون ، تایپوگرافی سلام بر آن شیرخوار کوچک ، و ... که همه قسمت های این بنر همایش یا مراسم شیرخوارگانی حسینی را می توانید ویرایش و سپس در انواع سایزهای مختلف بنر برای پشت سن مداح و یا پشت منبری مراسم شیرخوارگانی حسینی استفاده نمایید که نمونه استفاده از این بنر در تصویر بالا را مشاهده می نمایید.

بشت منبری مراسم شیرخوارگان حسینی

در اندازه 30 در 50 سانتی متر و با رزرولویشن 300 طراحی شده است در نتیجه اینکه میتوانید به صورت بنرهای سایز بزرگ به صورت بنر پشت منبری و پشت سن مراسم شیرخوارگان حسینی چاپ نمایید طرح دارای کیفیت بالایی بوده. در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز این بنر پشت منبری مراسم شیرخوارگان حسینی را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز پشت منبری مراسم شیرخوارگان حسینی

بنر مراسم شیرخوارگان حسینی لایه باز

بنر شیرخوارگان حسینی

بنر پشت منبر مراسم شیرخوارگان حسینی

 
جدول مشخصات بنر لایه باز  همایش شیرخوارگان حسینی
کد طرح 2246
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*50 cm
حجم فایل 92 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

دانلود بنر لایه باز مراسم شیرخوارگان حسینی