بنر هفته پیوند اولیا و مربیان

بنر هفته پیوند اولیا و مربیان

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است شما میتوانید این طرح بنر را پس از دانلود در انواع چاپ بنر برای هفته پیوند اولیا و مربیان و یا چاپ بنر برای روز پیوند اولیا و مربیان و یا جاپ انواع پوستر برای هفته اولیا و مربیان و .... استفاده نمایید.

طرح بنر روز پیوند اولیا و مربیان

به صورت لایه باز بوده که دارای قسمت های زیر میباشد : تصویر png دست دادن به نشان همکاری ، تصویر png پرچم ایران ، طرح تذهیب در زمینه طرح بنر ، تایپوگرافی هفته پیوند اولیا و مربیان گرامی باد . که این متن به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، وکتور png پروانه و گل ، طرح تذهیب اسلامی و ایرانی در بکگراند بنر ، خطاطی متن بنر برای روز پیوند اولیا و مربیان : همراهی اولیا و مربیان رشد و شکوفایی دانش آموزان . و .... که می توانید کلیه قسمت های این بنر برای هفته پیوند اولیا و مربیان را ویرایش نمایید.

بنر لایه باز هفته پیوند اولیا و مربیان

در اندازه 30 در 42 طراحی شده که میتوانید این اندازه را به بنرهای 2 در 3 متر تغییر اندازه داده و به صورت بنر لایه باز پیوند اولیا و مربیان و یا بنر برای روز پیوند اولیا و مربیان و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز بنر هفته پیوند اولیا و مربیان را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بنر هفته پیوند اولیا و مربیان

بنر هفته پیوند اولیا و مربیان

بنر لایه باز هفته پیوند اولیا و مربیان

 

 

جدول مشخصات طرح لایه باز هفته پیوند اولیا و مربیان
کد طرح 2296
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 20 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز هفته پیوند اولیا و مربیان