بنر هفته پژوهش لایه باز

طرح بنر هفته پژوهش

بنر لایه باز هفته پژوهش در فرمت psd و به صورت قابل ویرایش و لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است در تصاویر بالا می توانید نمونه تصویر این طرح بنر برای هفته پژوهش را در تصویر بالا مشاهده می نمایید که قابل استفاده هم به صورت بنر در اندازه های 3 در 2 متر و یا بزرگ تر و هم به صورت پوستر و ... بوده است.

بنر هفته پژوهش و فناری

طرح بنر روز پژوهش و فناوری به صورت لایه باز بوده که دارای قسمت های زیر می باشد : تصویر png مقام معظم رهبری ، وکتور گل ، وکتور png پرچم ایران ، وکتور ابر ، وکترو تذهیب در زمینه بنر و طرح بکگراند تذهیب دار ، وکتور نور ، جمله مقام معظم رهبری درباره هفته پژوهش : علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت کشور است. که این جمله رهبری به خط نستعلیق طراحی شده ، تصویر png مربوط به علم و فناوری و تایپوگرافی نستعلیق هفته پژوهش و فناوری گرامی باد ، و ... که می توانید کلیه قسمت های این بنر برای هفته پژوهش و فناوری را می توانید ویرایش و سپس به صورت بنر برای هفته پژوهش استفاده نمایید.

بنر برای هفته پژوهش

طرح لایه باز بنر هفته روز پژوهش و فناوری در اندازه 30 در 42 بود و با رزرولویشن 300 طراحی شده که می توانید این  انداره را به دلخواه تغییر داده و به صورت اندازه های دلخواه چاپ نماید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر برای روز پژوهش را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بنر هفته پژوهش

بنر لایه باز هفته پژوهش

بنر هفته پژوهش

 

جدول مشخصات بنر لایه باز  هفته پژوهش
کد طرح 2358
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل   27MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

دانلود بنر لایه باز هفته پژوهش

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.