بنر میلاد حضرت علی

بنر میلاد حضرت علی

  • دوشنبه 12 اسفند 1398
  • 1009
0ديدگاه

بنر ولادت امام علی

بنر لایه باز میلاد حضرت علی (ع)

طرح لایه باز بنر ولادت امام علی علیه السلام ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع بنرهایی مانند : بنر برای ولادت حضرت علی ، بنر لایه باز میلاد حضرت علی ، بنر لایه باز ولادت امام علی و روز پدر ، بنر تبریک ولادت امام علی ، بنر تبریک میلاد امام علی علیه السلام و .... استفاده نمایید.

بنر ولادت حضرت علی علیه السلام

این طرح لایه باز بنر ولادت امام علی علیه السلام ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید متشکل از لایه های زیر میباشد : طرح تذهیب اسلامی ایرانی در بکگراند بنر ولادت امام علی ، وکتور png گل و مرغ مینیاتوری ، وکتور نور ، وکتور پروانه ، تایپوگرافی علی ولی الله ، خطاطی متن از علی آموز اخلاص عمل ، متن بنر : ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر مبارک باد ، که به صورت نستعلیق طراحی شده است ، و ... که می توانید کلیه قسمت های این بنر ولادت حضرت علی را ویرایش و سپس چاپ نمایید.

بنر ولادت امام علی (ع)

همانطور که پیشتر گفته شد ، این بنر ولادت و میلاد جضرت علی لایه باز بوده است و در اندازه 30 در 42 و با رزرولیشن 300 طراحی شده است در نتیجه در انواع بنرهای 2 در 3 متر و ... می توانید چاپ و استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر ولادت امام علی را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز بنر ولادت امام علی علیه السلام

بنر لایه باز ولادت حضرت علی

بنر لایه باز میلاد حضرت علی

 

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز ولادت حضرت علی علیه السلام

کد طرح 2580
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 30 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز ولادت امام علی (ع)

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود