بنر موسسه قرآنی

بنر موسسه قرآنی

  • جمعه 02 اسفند 1398
  • 893
0ديدگاه

بنر موسسه قرآنی

بنر موسسه قرآنی

طرح لایه باز بنر موسسه قرآنی ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید ، در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید پس از دانلود در انواع طرح تابلو برای موسسه قرانی ، و یا بنر لایه باز برای موسسه قرانی و .... استفاده نمایید. سایز این بنر موسسه قرانی مطابق استاندارد بوده است.

بنر لایه باز موسسه قرانی

طرح لایه باز بنر موسسه قرانی که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید متشکل از لایه های زیر میباشد که همه قسمت های قابل ویرایش است : وکتور آرم سازمان تبلیغات اسلامی با کیفیت بالا ، طرح تذهیب در زمینه طراحی ، وکتور کاشی کاری در بکگراند بنر موسسه قرانی ، خطاطی با مجوز سازمان تبلیغاتی اسلامی شهرستان ... ، خطاطی موسسه قرآن و عترت ، مکانی برای قرار دادن نام موسسه مورد نظر شما ، طرح تذهیب و نقش های اسلامی و ... که می توانید این قسمت های در تصاویر بالا مشاهده نمایید.

طرح تابلو موسسه قرآنی

همانطور که در بالا گفته شد سایز این بنر موسسه قرانی طبق استاندارد آن بوده و در اندازه 100 در 100 سانتی متر طراحی شده است در عین حال می توانید اندازه آن را ویرایش نمایید در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این بنر موسسه قرانی را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز موسسه قرانی

طرح تابلو موسسه قرانی

بنر لایه باز موسسه قرانی

 

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز موسسه قرآنی

کد طرح 2558
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 150
سایز 100*100 cm
حجم فایل 24 MB
قیمت(تومان) 30/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز موسسه قرانی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود

دسته بندي شده در : طرح های کاشیکاری , بنرهای مشاغل ,